PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG a etat › Re: DG a etat
  • Data: 2007-06-13 09:07:58
    Temat: Re: DG a etat
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f4o3ho$ti6$1@news.onet.pl Marcin
    <n...@p...onet.pl> pisze:

    > Ludzie na calym swiecie zmieniaja prace z powodow placowych (obok innych,
    > tez waznych). Raczej nie bedzie w przyszlosci czlowieka ktory bedzie
    > pracowac w jednej firmie cale zycie, wiec kazdy przynajmniej raz zmieni
    > prace wlasnie z tego powodu. Jest to tez instrument nacisku pozwalajacy
    > poprawic szeroko pojete warunki pracy. A jesli chodzi o honor, uczciwosc
    > etc. prawo przewiduje okresy wypowiedzenia w przypadku etatu lub
    > mozliwosc wprowadzenia legalnych klazul do umow jesli piszemy o DG,
    > wiec nie wiem o co ten lament. Czasy niewolnictwa juz dawno sie
> [...]
    Spójrz jeszcze raz na te wypowiedzi. Pomogę:

    Bylejaki:
    <cit>
    A teraz to już całkiem na poważnie: LOJALNY TO POWINIEN BYĆ TEN, _KOMU_ SIĘ
    PŁACI, A NIE TEN, KTO PŁACI
    </cit>

    Ty:
    <cit>
    Oczywiscie do chwili kiedy ten, komu się płaci znajdzie kogos kto
    placi wiecej. Wtedy ZADNE REGULY JUZ NIE OBOWIAZUJA
    </cit>

    --
    Jotte