PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG a etat › Re: DG a etat
  • Data: 2007-06-13 05:38:05
    Temat: Re: DG a etat
    Od: "Bartek" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [...]
    >
    > przepraszam, jezeli zabrzmi to niezbyt grzecznie - ale dupa jestes;

    Nie mogę się powstrzymać: żona nawet mówi, że niezła i dlatego na mnie
    zwróciła uwagę ;-)

> [...]
    > udalo Ci sie zdobyc klientow:
    > 1) pod byle pretekstem odchodzacych do konkurencji,
    > 2) traktujacych Ciebie jako dorazny srodek,
    > 3) upierajacych sie przy swoim zacofaniu technologicznym,
    > to widocznie nalezysz do grupy osob, ktorym nie wychodzi prowadzenie DG;
    >
    > no bo niestety tak jest, ze czesci osob prowadzenie DG wychodzi a innym
    > nie
    >
    > adas;
    >
    > PS: jak widzisz siebie i swoja DG za 15 lat? bedziesz dalej biegal do
    > podlaczania switchy, zamiast ktorych ktos wstawil termowentylatorek?

    Jest jedna kwestia... wszystko pięknie, ale naprawdę nie widzę potrzeby
    dawania tu rad związanych z DG (z które dziękuję - na pewno przydadzą się
    osobą czytającym archiwum ;-) ) skoro właściwie zdecydowałem o jej zaknięciu
    w ciągu kilku miesięcy (chyba, że coś się zmieni).

    B.Z.