PracaGrupypl.praca.dyskusjeDG › Re: DG
    From: "Krzysztof Gawłowski" <k...@p...bsb.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DG
    Date: Thu, 24 Oct 2002 12:54:31 +0200

    Dzieki

    Mam kolejny problem mieszkam z zona u tesciowej dzialalnosc chce otworzyc u
    tesciowej ale tak naprawde mnie tam nie bedzie bo bede caly czas u
    pracodawcy.

    Jak to wyglada od strony dokumentow czy musze miec umowe uzyczenia czesci
    lokalu lub umowe najmu czy nie. ???

    pozdrawiam

    KG

    p.s
    Ma ktos z was gg bedzie szybciej a pytam mam naprawde wiele ... a czas
    nagli.

    Użytkownik "Krzysztof Gawłowski" <k...@p...bsb.com.pl> napisał w
    wiadomości news:ap6bfu$7ka$1@news.tpi.pl...