PracaGrupypl.praca.dyskusje › DEMONSTRACJE W WARSZAWIE !!

  • 1. Data: 2002-04-26 14:20:59
    Temat: DEMONSTRACJE W WARSZAWIE !!
    Od: "cosmic" <c...@s...pl>

    Napiszcie co tam słychać w Warszawie. Jakieś przykłady zachowań ludzi,
    policji, przywódców.
    JEstem z nimi

  • 2. Data: 2002-04-26 14:39:53
    Temat: Re: DEMONSTRACJE W WARSZAWIE !!
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Napiszcie co tam słychać w Warszawie. Jakieś przykłady zachowań ludzi,
    > policji, przywódców.
    > JEstem z nimi

    jasne, ja tez!!..tylko zaraz...z palujacymi czy palowanymi?..powtorz post
    precyzyjniej, bo nie wiem do kogo sie przylaczamy? ..........

    :)))))))))))))

  • 3. Data: 2002-04-26 14:43:58
    Od: "ciukes" <c...@p...fm>

    "cosmic" <c...@s...pl> wrote in message
    > Napiszcie co tam słychać w Warszawie. Jakieś przykłady zachowań ludzi,
    > policji, przywódców.
    > JEstem z nimi

    Wlasnie sie "przedarlem":)) poki co kulturka... demostranci sami przywiezli
    swoich pozadkowych
    do tego policja, ruch wstrzymany, korki... kilka swiec dymnych, kilka
    petard.

    Ogolnie jest wszystko pod kontrola.

    Ciukes

  • 4. Data: 2002-04-26 15:24:38
    Od: "cosmic" <c...@s...pl>

    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:2...@n...onet.pl...

    Oczywiście z "ogółem" nie z "marginesem" cytat Smoleń 80

  • 5. Data: 2002-04-26 16:46:55
    Od: Łukasz Skorupka <l...@w...pl>

    Użytkownik "cosmic" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:2...@n...onet.pl...
    ludzi,

    Cos slyszalem ze doszlo do drobnej roznicy zdan z bezrobotnymi ktorzy
    stwierdzili ze wolo pracowac na nowych warunkach niz wogole. Ale sam
    nie widzialem wiec mowie PODOBNO.

    Pozdr. Lukasz

  • 6. Data: 2002-04-26 16:52:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    przywiezli
    > swoich pozadkowych
    > do tego policja, ruch wstrzymany, korki... kilka swiec dymnych, kilka

    he he he - czyzby???

    za onetem

    Poseł ranny po protestach Solidarności

    Poseł Waldemar Borczyk z Samoobrony został w piątek przewieziony do szpitala
    MSWiA w Warszawie - poinformował szef Biura Informacyjnego Sejmu Stanisław
    Kostrzewa.

    W drodze do gabinetu marszałka Sejmu między delegacją Solidarności a posłami
    Samoobrony i Ligi Polskich Rodzin doszło do utarczek. "Miałeś chamie złoty
    róg, miałeś chamie czapkę z piór" - krzyczał w stronę delegacji jeden z
    posłów Samoobrony. Wtórował mu Borczyk.

    Borczyka uderzył jeden z delegatów, wracających od marszałka Borowskiego.
    "Nie wiem, co się stało, jeden z niezadowolonych towarzyszących
    Krzaklewskiemu dmuchnął mi z główki" - powiedział Borczyk, wycierając
    zakrwawiony nos.

    Kostrzewa powiedział, że marszałek Sejmu ma wydać oświadczenie w sprawie
    "organizacji protestu". W przesłanym PAP oświadczeniu klub Samoobrony
    napisał, że "delegacja NSZZ Solidarność na czele z przewodniczącym Marianem
    Krzaklewskim wychodząc ze spotkania w Sejmie dokonała czynnej napaści na
    posłów Samoobrony RP w osobach: Stanisława Łyżwińskiego i Waldemara
    Borczyka".

  • 7. Data: 2002-04-26 17:50:19
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA"
> [...]
    > Krzaklewskim wychodząc ze spotkania w Sejmie dokonała czynnej napaści na
    > posłów Samoobrony RP w osobach: Stanisława Łyżwińskiego i Waldemara

    to kto tego Borczyka bykiem zalatwil - pogobojni z LPR czy etosowcy z "S"
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-04-26 18:02:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > to kto tego Borczyka bykiem zalatwil - pogobojni z LPR czy etosowcy z "S"

    Czy to wazne? Z Solidarnosci niby, ale mniejsza z tym - do czego to doszlo
    ze bija posla Samoobrony :) Powinni blokowac jeszcze gospodarstwo Leppera :)

  • 9. Data: 2002-04-26 18:35:43
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "AMRA

    > Czy to wazne? Z Solidarnosci niby, ale mniejsza z tym - do czego to doszlo
    > ze bija posla Samoobrony :)

    e tam zaraz bija - oni "zioną miłością bliźniego"
    a przy wychodzeniu z URMu to pewnie się któryś potknął i zaraz wielkie halo ;-))
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-04-26 19:16:18
    Od: "Bubu" <b...@i...pl>

    --
    --END
    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Czy to wazne? Z Solidarnosci niby, ale mniejsza z tym - do czego to doszlo
    > ze bija posla Samoobrony :) Powinni blokowac jeszcze gospodarstwo Leppera
    :)

    kto blokadą wojuje od blokady zginie? :-)