PracaGrupypl.praca.dyskusje › DEMONSTRACJE W WARSZAWIE !!

  • 11. Data: 2002-04-26 21:57:07
    Temat: Re: DEMONSTRACJE W WARSZAWIE !!
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    c...@s...pl (cosmic) wrote in <aabnpj$mrf$1@news.tpi.pl>:

    >Napiszcie co tam s?ycha? w Warszawie. Jakieś przyk?ady zachowa? ludzi,
    >policji, przywódców.
    >JEstem z nimi

    A gdyby pojechali do Twoich Kielc lub okolic (pc105.kielce.sdi.tpnet.pl) i
    tam zaklocali porzadek, tworzyli korki i darli mordy to tez bylbys z nimi
    ???

    Puknij sie w czolo ! Mam nadzieje, ze z zrobia z tym ustawowy (lub silowy)
    porzadek. Stolica sama w sobie jest wystarczajaco zatkana.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 12. Data: 2002-04-27 10:46:16
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    > A gdyby pojechali do Twoich Kielc lub okolic (pc105.kielce.sdi.tpnet.pl) i
    > tam zaklocali porzadek, tworzyli korki i darli mordy to tez bylbys z nimi
    > ???

    Myślę że nie za bardzo zrozumiałeś jaki był sens tej demonstracji.

    Dla Ciebie ci demonstrujący ludzie to tylko bezczelny tłum który odważył
    się na zwrócenie w ten sposób uwagi na problemy go dotyczące.
    A czy zastanowiłeś się kto tworzył ten tłum.
    No pomyśl przez chwilkę. Myślisz, że ci ludzie naprawdę nie woleliby
    uczciwie pracować zamiast chodzić jak oszołomy po stolicy
    i słuchać idiotyzmów prowodyra Krzaklewskiego
    podejrzewam iż nawet niechcesz tego zauważyć

    > Puknij sie w czolo ! Mam nadzieje, ze z zrobia z tym ustawowy (lub silowy)
    > porzadek. Stolica sama w sobie jest wystarczajaco zatkana.

    A w tej chwli to powinienem napisać NTG i spróbuj
    pl.wawa.korki.demonstracje
    Bo widze ze probujesz problem bezrobocia zasłonic korkami w Warszawie
    A skoro już usiłujesz namówić polityków do zrobienia ustawowego porządku
    to lepiej nakieruj ich poczynania na związane z poprawą rynku pracy...

    > Pozdrawiam,
    > Wojtek

    bez pozdrowien

    I jeszcze nawiązując do Twego wstępu.
    Gdyby do mnie pryzjechali Ci demonstrujący i cytuję "zaklocali porzadek,
    tworzyli korki i darli mordy "
    to byłbym z nimi z prostego powodu.
    Jestem bezrobotny.

    Grzegorz Bober (pa89.strzyzow.sdi.tpnet.pl)
    g...@p...fm
    gg#2358450

  • 13. Data: 2002-04-27 11:20:51
    Od: Łukasz Skorupka <l...@w...pl>

    Użytkownik "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]

    odważył
    > się na zwrócenie w ten sposób uwagi na problemy go dotyczące.
    > A czy zastanowiłeś się kto tworzył ten tłum.

    "Bezrobotni" gornicy ze slaskich kopaln?

  • 14. Data: 2002-04-27 13:21:29
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    g...@p...fm (Bober, Grzegorz) wrote in <aadvjb$8pi$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Mysle ze nie za bardzo zrozumiales jaki byl sens tej demonstracji

    Rozumiem, ale nie popieram. Sa lepsze i mniej uciazliwe dla innych sposoby
    zwrocenia na siebie uwagi.

    /ciach.../

    >A czy zastanowiles si? kto tworzyl ten tlum.

    Ludzie, ktorym wmowiono ze w ten sposob cos osiagna. Nie musze chyba mowic,
    ze Ci ktorzy podburzaja innych do demonstrowania swojego niezadowolenia w
    ten sposob, maja rowniez na celu zareklamowanie wlasnej osoby.

    >No pomysl przez chwilke. Myslisz, ?e ci ludzie naprawde nie woleliby
    >uczciwie pracowac zamiast chodzic jak oszolomy po stolicy

    Mysle, ze wiekszosc wolalaby. Ale spora czesc idzie tam ulegajac
    psychologii tlumu ("w jednosci sila", a przynajmniej tak sie im wydaje).
    A skoro mowa o bezrobotnych - znajda sie tez tacy, ktorzy wola pokrzyczec
    niz aktywnie poszukac pracy, zwiekszyc swoje kwalifikacje. Wracajac do
    tego, ze wiekszosc wolalaby uczciwie pracowac ...O.K. ....ale dlaczego
    utrudniaja zycie innym ?

    Wkrotce rusza demonstracje zalog zakladow przemyslu ciezkiego. Czy rowniez
    ich popierasz ? Takich demonstrantow cechuje zazwyczaj postawa roszczeniowa
    , majac silne zwiazki zawodowe wymagaja, aby panstwo utrzymywalo za wszelka
    cene ich zaklad...

    /ciach.../

    >A w tej chwli to powinienem napisa? NTG i spróbuj
    >pl.wawa.korki.demonstracje

    >Bo widze ze probujesz problem bezrobocia zaslonic korkami w Warszawie
    >A skoro juz usilujesz namowic politykow do zrobienia ustawowego porzadku
    >to lepiej nakieruj ich poczynania na zwiazane z poprawa rynku pracy...

    To, ze mam prace nie znaczy, ze nie dostrzegam tego, ze nastaly ciezkie
    czasy :-( Wydaje mi sie jednak, ze obecna polityka Rzadu przyniesie
    _dlugofalowe_ efekty w postaci poprawy rynku pracy... Ale to juz dyskusja
    NTG...

    >bez pozdrowien

    Hmm... strasznie sie zbulwersowales !

    /ciach.../

    >to by?bym z nimi z prostego powodu.
    >Jestem bezrobotny.

    W takim razie zycze szczescia.

    Pozdrawiam,
    W.

  • 15. Data: 2002-04-27 14:27:09
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm>

    > Rozumiem, ale nie popieram. Sa lepsze i mniej uciazliwe dla innych sposoby
    > zwrocenia na siebie uwagi.

    Oczywiście są, tylko takie mniej uciążliwe dla innych sposoby po prostu
    przejdą praktycznie bez żadnego echa :)

    > ze Ci ktorzy podburzaja innych do demonstrowania swojego niezadowolenia w
    > ten sposob, maja rowniez na celu zareklamowanie wlasnej osoby.

    No tutaj to bezwzględnie przyzaję Ci rację. Piękny Marian zwietrzył szansę
    Tylko że chyba zapomniał o wkładzie własnym i AWS'u w zaistniałą sytuację
    Aż naasunęło mi się powiedzonko: "Zapomniał wół jak cielęciem był"

    > Mysle, ze wiekszosc wolalaby. Ale spora czesc idzie tam ulegajac
    > psychologii tlumu ("w jednosci sila", a przynajmniej tak sie im wydaje).

    Dobrze Ci sie wydaje :)

> [...]
    > niz aktywnie poszukac pracy, zwiekszyc swoje kwalifikacje. Wracajac do
    > tego, ze wiekszosc wolalaby uczciwie pracowac ...O.K. ....ale dlaczego

    No utrudnianie życia innym jest tylko skutkiem ubocznym tego typu działań
    Wszelkiego typu marsze pokoju jak już napisałem wyżej nie wywarłyby
    najmniejszego wrażenia na politykach.

> [...]
    roszczeniowa
    > , majac silne zwiazki zawodowe wymagaja, aby panstwo utrzymywalo za

    Co rozumiesz pod pojęciem "silne związki zawodowe", nie za bardzo rozumiem
    w czym widzisz ich siłę.

    > To, ze mam prace nie znaczy, ze nie dostrzegam tego, ze nastaly ciezkie
    > czasy :-( Wydaje mi sie jednak, ze obecna polityka Rzadu przyniesie
    > _dlugofalowe_ efekty w postaci poprawy rynku pracy...

    A jeśli nie przyniesie efektów to zawsze będą mogli sie zasłonić nieudolnymi
    rządami AWS'u... bo tak jest najprościej.

    > Ale to juz dyskusja
    > NTG...

    niech Ci będzie (choć IMO bardzo mocno się wiąże z tą grupą)

    > Hmm... strasznie sie zbulwersowales !

    A żebyś wiedział. Może i za bardzo mnie poniosło

    > W takim razie zycze szczescia.

    Thx

    > Pozdrawiam,

    również.

    --
    Grzegorz Bober
    g...@p...fm

  • 16. Data: 2002-04-27 17:04:29
    Od: "Jag" <j...@w...pl>

[...]

    Owszem, to byli związkowcy - aparatczycy związkowi zaniepokojeni możliwością
    utraty częśni nienależnych przywilejów.

    : Myślisz, że ci ludzie naprawdę nie woleliby
    : uczciwie pracować

    Związkowi bonzowie nie pracjują uczciwie.

    --
    Jag

  • 17. Data: 2002-04-28 09:56:57
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    Użytkownik "cosmic" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Napiszcie co tam słychać w Warszawie. Jakieś przykłady zachowań ludzi,
    > policji, przywódców.
    > JEstem z nimi

    A moge zapytac dlaczego jestes z nimi?

    Pzdr.