PracaGrupypl.praca.dyskusje › wczasy pod grusza

  • 1. Data: 2002-04-26 13:30:48
    Temat: wczasy pod grusza
    Od: "Magdunia" <m...@k...net.pl>

    Jesli firma ma ZFSS to czy wyplaca za wczasy pod grusza??? Jesli tak to w
    jakiej wysokosci???

    Magda

  • 2. Data: 2002-04-30 15:22:15
    Temat: Re: wczasy pod grusza
    Od: "Plissken" <p...@p...fm>

    To zalezy od firmy. U mnie w firmie panuja takie zasady ze mozna pewnego
    dnia pojsc do niego i powiedziec "Panie daj Pan kasy bo bylam na wczasach,
    co nie ?" ale to jest dla pracownika ostatni dzien w pracy. Facet wypieprza,
    i nie przejmuje sie tym ze ktos pojdzie z tym do sadu pracy...

  • 3. Data: 2002-04-30 19:25:04
    Temat: JA PREFERUJĘ GRUSZKĘ NA WCZASACH.
    Od: <y...@p...onet.pl>

    Ręka nie granat - nie wybuchnie, no nie?