PracaGrupypl.praca.dyskusjeDEMONSTRACJE W WARSZAWIE !! › Re: DEMONSTRACJE W WARSZAWIE !!
  • Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: DEMONSTRACJE W WARSZAWIE !!
    From: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)
    Date: 27 Apr 2002 15:21:29 +0200

    g...@p...fm (Bober, Grzegorz) wrote in <aadvjb$8pi$1@news.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Mysle ze nie za bardzo zrozumiales jaki byl sens tej demonstracji

    Rozumiem, ale nie popieram. Sa lepsze i mniej uciazliwe dla innych sposoby
    zwrocenia na siebie uwagi.

    /ciach.../

    >A czy zastanowiles si? kto tworzyl ten tlum.

    Ludzie, ktorym wmowiono ze w ten sposob cos osiagna. Nie musze chyba mowic,
    ze Ci ktorzy podburzaja innych do demonstrowania swojego niezadowolenia w
    ten sposob, maja rowniez na celu zareklamowanie wlasnej osoby.

    >No pomysl przez chwilke. Myslisz, ?e ci ludzie naprawde nie woleliby
    >uczciwie pracowac zamiast chodzic jak oszolomy po stolicy

    Mysle, ze wiekszosc wolalaby. Ale spora czesc idzie tam ulegajac
    psychologii tlumu ("w jednosci sila", a przynajmniej tak sie im wydaje).
    A skoro mowa o bezrobotnych - znajda sie tez tacy, ktorzy wola pokrzyczec
    niz aktywnie poszukac pracy, zwiekszyc swoje kwalifikacje. Wracajac do
    tego, ze wiekszosc wolalaby uczciwie pracowac ...O.K. ....ale dlaczego
    utrudniaja zycie innym ?

    Wkrotce rusza demonstracje zalog zakladow przemyslu ciezkiego. Czy rowniez
    ich popierasz ? Takich demonstrantow cechuje zazwyczaj postawa roszczeniowa
    , majac silne zwiazki zawodowe wymagaja, aby panstwo utrzymywalo za wszelka
    cene ich zaklad...

    /ciach.../

    >A w tej chwli to powinienem napisa? NTG i spróbuj
    >pl.wawa.korki.demonstracje

    >Bo widze ze probujesz problem bezrobocia zaslonic korkami w Warszawie
    >A skoro juz usilujesz namowic politykow do zrobienia ustawowego porzadku
    >to lepiej nakieruj ich poczynania na zwiazane z poprawa rynku pracy...

    To, ze mam prace nie znaczy, ze nie dostrzegam tego, ze nastaly ciezkie
    czasy :-( Wydaje mi sie jednak, ze obecna polityka Rzadu przyniesie
    _dlugofalowe_ efekty w postaci poprawy rynku pracy... Ale to juz dyskusja
    NTG...

    >bez pozdrowien

    Hmm... strasznie sie zbulwersowales !

    /ciach.../