PracaGrupypl.praca.dyskusjeDEMONSTRACJE W WARSZAWIE !! › Re: DEMONSTRACJE W WARSZAWIE !!
  • Data: 2002-04-27 14:27:09
    Temat: Re: DEMONSTRACJE W WARSZAWIE !!
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:91FD9C67A6L75H0090HK@213.173.201.162...

    > Rozumiem, ale nie popieram. Sa lepsze i mniej uciazliwe dla innych sposoby
    > zwrocenia na siebie uwagi.

    Oczywiście są, tylko takie mniej uciążliwe dla innych sposoby po prostu
    przejdą praktycznie bez żadnego echa :)

    > ze Ci ktorzy podburzaja innych do demonstrowania swojego niezadowolenia w
    > ten sposob, maja rowniez na celu zareklamowanie wlasnej osoby.

    No tutaj to bezwzględnie przyzaję Ci rację. Piękny Marian zwietrzył szansę
    Tylko że chyba zapomniał o wkładzie własnym i AWS'u w zaistniałą sytuację
    Aż naasunęło mi się powiedzonko: "Zapomniał wół jak cielęciem był"

    > Mysle, ze wiekszosc wolalaby. Ale spora czesc idzie tam ulegajac
    > psychologii tlumu ("w jednosci sila", a przynajmniej tak sie im wydaje).

    Dobrze Ci sie wydaje :)

    > A skoro mowa o bezrobotnych - znajda sie tez tacy, ktorzy wola pokrzyczec
    > niz aktywnie poszukac pracy, zwiekszyc swoje kwalifikacje. Wracajac do
    > tego, ze wiekszosc wolalaby uczciwie pracowac ...O.K. ....ale dlaczego
    > utrudniaja zycie innym ?

    No utrudnianie życia innym jest tylko skutkiem ubocznym tego typu działań
    Wszelkiego typu marsze pokoju jak już napisałem wyżej nie wywarłyby
    najmniejszego wrażenia na politykach.

    > Wkrotce rusza demonstracje zalog zakladow przemyslu ciezkiego. Czy rowniez
    > ich popierasz ? Takich demonstrantow cechuje zazwyczaj postawa
    roszczeniowa
    > , majac silne zwiazki zawodowe wymagaja, aby panstwo utrzymywalo za
    wszelka

    Co rozumiesz pod pojęciem "silne związki zawodowe", nie za bardzo rozumiem
    w czym widzisz ich siłę.

    > To, ze mam prace nie znaczy, ze nie dostrzegam tego, ze nastaly ciezkie
    > czasy :-( Wydaje mi sie jednak, ze obecna polityka Rzadu przyniesie
    > _dlugofalowe_ efekty w postaci poprawy rynku pracy...

    A jeśli nie przyniesie efektów to zawsze będą mogli sie zasłonić nieudolnymi
    rządami AWS'u... bo tak jest najprościej.

    > Ale to juz dyskusja
    > NTG...

    niech Ci będzie (choć IMO bardzo mocno się wiąże z tą grupą)

    > Hmm... strasznie sie zbulwersowales !

    A żebyś wiedział. Może i za bardzo mnie poniosło

    > W takim razie zycze szczescia.

    Thx

    > Pozdrawiam,

    również.