PracaGrupypl.praca.dyskusjeDEMONSTRACJE W WARSZAWIE !! › Re: DEMONSTRACJE W WARSZAWIE !!
  • Data: 2002-04-27 10:46:16
    Temat: Re: DEMONSTRACJE W WARSZAWIE !!
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:91FCF3D166L75H0090HK@213.173.201.162...
    > A gdyby pojechali do Twoich Kielc lub okolic (pc105.kielce.sdi.tpnet.pl) i
    > tam zaklocali porzadek, tworzyli korki i darli mordy to tez bylbys z nimi
    > ???

    Myślę że nie za bardzo zrozumiałeś jaki był sens tej demonstracji.

    Dla Ciebie ci demonstrujący ludzie to tylko bezczelny tłum który odważył
    się na zwrócenie w ten sposób uwagi na problemy go dotyczące.
    A czy zastanowiłeś się kto tworzył ten tłum.
    No pomyśl przez chwilkę. Myślisz, że ci ludzie naprawdę nie woleliby
    uczciwie pracować zamiast chodzić jak oszołomy po stolicy
    i słuchać idiotyzmów prowodyra Krzaklewskiego
    podejrzewam iż nawet niechcesz tego zauważyć

    > Puknij sie w czolo ! Mam nadzieje, ze z zrobia z tym ustawowy (lub silowy)
    > porzadek. Stolica sama w sobie jest wystarczajaco zatkana.

    A w tej chwli to powinienem napisać NTG i spróbuj
    pl.wawa.korki.demonstracje
    Bo widze ze probujesz problem bezrobocia zasłonic korkami w Warszawie
    A skoro już usiłujesz namówić polityków do zrobienia ustawowego porządku
    to lepiej nakieruj ich poczynania na związane z poprawą rynku pracy...

    > Pozdrawiam,
    > Wojtek

    bez pozdrowien

    I jeszcze nawiązując do Twego wstępu.
    Gdyby do mnie pryzjechali Ci demonstrujący i cytuję "zaklocali porzadek,
    tworzyli korki i darli mordy "
    to byłbym z nimi z prostego powodu.
    Jestem bezrobotny.

    Grzegorz Bober (pa89.strzyzow.sdi.tpnet.pl)
    g...@p...fm
    gg#2358450