PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student? › Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie student?
    From: kingram <k...@N...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy z wykształceniem średnim dostane prace czy zawsze wyprzedzi mnie
    student?
    Date: Thu, 01 Aug 2002 14:56:35 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@p508003c6.dip0.t-ipconnect.de

    ZoLT wrote:
    <ciach - prawie wszystko...>
    > A mo?e si? myle i nie zauwa?am pomocy dla osób z wykszta?eceniem ?rednim?
    > Przepraszam za niespójno?c posta by?o to spowodowane niema?ym
    > podenerwowaniem:-)
    > Pozdrawiam

    Luzik.
    Bylbym kpem gdybym nie odpowiedzial Tworcy tak pomyslnie rozwijajacego
    sie watku...
    Flowa do gory i jesli chodzi o szukanie pracy - podstawowa zada brzmi -
    nie poddwawj sie.
    Widac firma ktora takie ogloszenie zamiescila nie zna sie za bardzo na
    rzeczy.
    Sam mam wyzsze techniczne z branzy IT.
    Ale moim szefem (jak to bylem wspomnialem w ktoryms z pod-postow) w
    ostatniej polskiej pracy byl gosc ktory nie mial nawet wyksztalcenia
    sredniego.
    Facet byl szefem dzialu IT - pozwol ze zacytuje:
    "Na pocieszenie podam ze w mojej ostatniej polskiej pracy, moim szefem
    (dzial IT) byl czlowiek bez wyksztalcenia sredniego. Nie skonczyl szkoly
    bo go nudzila. Zaczal sam czytac i studiowac (bo taki sens ma to slowo)
    materialy dotyczace branzy. Pozniej zaczal kodowac, wreszcie
    programowac, i tak dzieki zgromadzonej wiedzy fachowej i umiejetnosciom
    praktycznym zostal menedzerem dzialu IT w calkiem sporej firmie z
    branzy."

    Podkreslam raz jeszcze - nie ma znaczenia dla tych ktorzy to rozumieja -
    jakim "wyksztalceniem" sie legitymujesz, ale to co potrafisz i kim
    jestes.
    Tzn. Czy jestes w stanie rozwiazac problem w ciagu godziny a nie jak
    inni w ciagu dwoch dni?
    O tym nie decyduje wyksztalcenie...

    --
    with Best Regards

    Krzysztof Ingram, Ottobrunn

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them, be GPL !"