PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy wolno pracować 24h na dobę ??? › Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
  • Data: 2005-07-21 21:22:49
    Temat: Re: Czy wolno pracować 24h na dobę ???
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> napisał w
    wiadomości news:dbp061$l0b$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > gowno wolno, jak sie nie postawisz to nic nie bedziesz mial. i w tym kraju
    > patafiany kierowniki i inne szefowie o tym wiedza ze dopoki pracownik sie
    > nie postawi to zobaczymy ile taki wytrzyma. pisz do pip i po sprawie,
    > tylko wszesniej zebierz niezbite dowody.

    w obecnym czasie jesli masz prace to trzeba ja szanowac a nie wymyslac z
    kodeksem pracy
    na twoje miejsce jest dziesieciu chetnych za mniejsze pieniadze
    a pip i zus i inne organizacje to w worek i na ksiezyc, po co to komu jak
    nic nie pomoga.
    Byl ktos kiedys na rozmowie w pip, ja bylem szczerze maja to w dupie,
    a zus jeszcze gorzej brak znajomosci przepisow urzednik na urzedniku a
    papierkow :)
    zeby od zusu jakis zasilek albo zwolnienie dostac to czeka sie pol roku, a
    oni potrafia reke od razu wyciagac, nie dziwie sie ze w Polsce jest taka
    duza szara strefa.
    Pozdrawiam
    Marek