PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy warto robić doktorat? › Re: Czy warto robić doktorat?
    From: "Katarzyna Sokół" <kasik.s_usuń_to@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy warto robić doktorat?
    Date: Mon, 16 Aug 2004 10:20:33 +0200

    Użytkownik "misia" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    news:cfoidi$tub$1@news.dialog.net.pl...

    > nie wiem, skad te zle doswiadczenia... moglabys cos wiecej napisac?
    W własnego doświadczenie niestety:(((

    Wiesz, znajomi już pracowali robili kariery a ja publikowałam sobie jakieś
    wywody.
    Teraz w cv nawet nie zamieszczam swoich naukowych osiągnięć bo ... większość
    pracodawców boi się zatrudniać "madrzejszych od siebie". Swego
    czasu -jeszcze jak pisałam w cv - będąc na kilku rozmowach mogłam usłyszeć
    kilka niemiłych rzeczy że to niby ja nic przez ostatnie lata nie robiłam, że
    to niby ja wielki leń, wręcz pasożyt społeczny nieprzystosowany do życia
    etc....
    Dla ścisłości - skończyłam socjologię.

    --
    Katarzyna Sokół