PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB › Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
  • Data: 2002-07-19 10:34:16
    Temat: Re: Czy w polsce sa w ogole potrzebni programisci VB
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wczesniej
    > VB.
    >
    > byc moze to VB mozna miec zastrzenia,ale wedlug mnie jego najnowowsza
    > wersja - VB.NET to rewelacja i z czasem zupelnie wymiecie Delphi,
    > natomiast C,C++ bedzie zastepowany przez Jave i C#
    >
    > na zachodzie mało kto programuje w Delphi - najwieksza popularnosc ma tam
    > VB,i stanie sie wkrotce jeszcze wieksza dzieki platformie .NET
    >
    > te trzy jezyki maja przyszlosc(VB,C# i Java)

    ano wlasnie... kwestia jest tego typu, ze niektorzy specjalisci (ale moze
    troche zakompleksieni) "wstydza" sie pisac, albo przyznac ze pisza w VB (bo
    to podobno proste i dla hobbystow) i dochodzi do paradoksalnych sytuacji, ze
    prosta plikacje do insertow, updade'ow i uruchomienia paru raportow z bazy
    MSSQL pisze sie w C++ poswiecajac na to kilka razy wiecej czasu niz na
    zrobienie tego w VB. Ale przeciez programista z ambicjami nie bedzie sie
    znizal do VB. Swiadczy to (jak juz wczesniej wspomnialem) o pewnych
    kompleksach i nieco na opak rozumianej ambicji.

    C++ jest zaawansowanym narzedziem i wyrafinowanym, ale do wiekszosci tzw.
    bizes-aplikacji VB w zupelnosci wystarcza (i chyba jkest tez tanszy niz VC).

    M.