PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w Krakowie da sie normalnie zarobic ? › Re: Czy w Krakowie da sie normalnie zarobic ?
    From: gumis <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy w Krakowie da sie normalnie zarobic ?
    Date: Sat, 07 Aug 2004 20:48:37 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@chello083144086126.chello.pl

    Fotech wrote:

    > a co to obchodzi pracodawce :) on wydaje z kasy 6100 zl co miesiac,
    > gdyby przyjal twoja oferte, i nawet odliczenie VAT-u,

    Jak to nawet ? Odliczenie VATu to podstawa, ja chce 5000+VAT, to moim
    zdanie nie sa wcale takie duze pieniadze, na reke wychodzi okolo
    3600, a takie pieniadze to ja zarabialem juz 4 lata temu, fakt, ze
    sie troche zmienilo od tej pory, ale dlatego wlasnie nie zarabiam wiecej
    bo jakby sie nie zmienilo to pewny byloby juz ze 4500 na reke jak znam
    zycie.

    > zakladajac, ze ma z czego, nic tu nie pomoze.

    Jakto zakladajac ze masz z czego ? Przeciez zawsze jest z czego.
    Gdybym ja tylko sobie potrafil wygererowac kosztu vatowskie
    to bylbym szczesliwym czlowiekiem :)

    > Jest to za duzo, przekraczasz bariery psychologiczne zdecydowanie

    Jakie za duzo, to po ch... ja tyle lat studuiwalem ? Czy Tobie sie
    czasem epoki nie pomylily, ustroj w ktorym robol zarabial wiecej
    niz magister juz minal i raczej nie wroci :)

    > ( zupelnie nie biore pod uwage, co mozna od Ciebie dostac za ta kase,
    > bo to nie ma znaczenia chyba nawet w takim przypadku).
    > Nie wiem, czy jako zapracowany, nie zauwazyles przypadkem, ze od
    > pewnej chwili pewna ilosc ludzi z podobnymi oczekiwaniami i podobnej
    > branzy sie przeniosla do Londynu :) Moze to jest adekwatne
    > rozwiazanie. Podobno programisci emigruja w ciagu tygodnia ...

    Owszem zauwazylem, nawet znam takich ludzi, tyle, ze ja nie chce
    z tego kraju wyjezdzac, dopoki bee mogl tego nie robic to tego nie
    zrobie. To jest ostateczna ostatecznosc !

    Gumis