PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to ogloszenie jest zgodne z kodeksem pracy? › Re: Czy to ogloszenie jest zgodne z kodeksem pracy?
    From: "Jacek J" <[wykasowac]jcsjacekj@[wykasowac]tlen.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy to ogloszenie jest zgodne z kodeksem pracy?
    Date: Tue, 1 Mar 2005 14:26:32 +0100

    Wszystkie normy godzinowe które podałeś są prawdą i są obowiązujące. Ale

    PRZY ZATRUDNIENIU PRACOWNIKA W FORMIE UMOWY O PRACĘ

    W ogłoszeniu które jest źródłem tego postu, nic nie pisze o formie
    zatrudnienia.
    IMHO przestępstwo/wykroczenie pracodawcy nastąpi wtedy jak zatrudni na umowę
    o pracę (np. na cały etat) i nastąpi przekroczenie tych normy (40, 48
    godzin), albo wystąpi praca w nadgodzinach za które nie nastąpi wypłata.

    W/g mnie umieszczenie samego ogłoszenia to nie jest przestępstwo. Powiem
    więcej lepiej jak się z góry mówi "u nas trzeba pracować 12h", niż mówić na
    interview że "jest spokojnie 6-7 godzin roboty", a potem okaże się, że
    trzeba zapier.... 10-12h.
    To się nazwa "gra w otwarte karty".

    wiadomości news:cvuvmh$3c1$1@atlantis.news.tpi.pl...

    minimalna