PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy targowac sie o wysokosc pensji ? › Re: Czy targowac sie o wysokosc pensji ?
  • Data: 2002-02-15 11:00:32
    Temat: Re: Czy targowac sie o wysokosc pensji ?
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy mozna zlozyc wypowiedzenie w trakcie trwania urlopu bezplatnego? Mam
    taka sytuacje; znalazlen mowa prace do ktorej zostalem przyjety na
    miesieczny okres probny. W obecnej firmie pracuje od kilku lat na umowie
    bezterminowej. Dogadalem sie z obecnym szefem, ze da mi miesiac bezplatnego
    urlopu (nie podajac powodu) i zastanawiam sie czy jezeli w nowej firmie bede
    mial pewnosc zatrudnienia przed uplywem miesiaca probnego to czy bede mogl
    zlozyc wypowiedzenie w starej firmie przed koncem urlopu.

    pazdrawiam
    Artur