PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy studia mają sens??? › Re: Czy studia mają sens???
    From: Daniel Rychcik <m...@u...mat.uni.torun.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy studia mają sens???
    Date: Mon, 18 Apr 2005 10:15:16 +0200

    On 2005-04-17, Adamzrk <a...@g...pl> wrote:
    > Studiuję informatykę, tego co mi się do znalezienia
    > pracy i w pracy przyda uczę się sam w domu, bo u mnie tego nie uczą - może
    > trochę krytykuję ale moje zainteresowania informatyczne (j2ee) wcale nie
    > pokrywają sie z programem nauczania.:(

    Jeszcze tego brakuje żeby j2ee uczyli na studiach na 'kierunku
    informatyka'... Może jeszcze kurs składania peceta??

    Owszem, krótki kurs Javy jako przykład (nie idealny zresztą) języka
    obiektowego, może jeden wykład ogólnie o ciekawych rzeczach w j2e,
    ale nic poza tym. Student powinien się uczyć _informatyki_ a nie
    aktualnie modnych nowinek technicznych.

    > Przyznam, iż najchętniej rzuciłbym studia, gdyż nic z nich nie wynoszę
    > i sam siedział w domu się uczył. (..) Studia dużo nie dają - wszystko
    > zależy od człowieka, jego talentu,samozaparcia i pracowitości.

    Aha, standardowe gadanie studentów na wczesnych latach :) Hehe, sam
    tak kiedyś twierdziłem - do dziś przechowuję ku przestrodze gazetę, w
    której, po jakimś tam wygranym konkursie powiedziałem w wywiadzie coś
    w tym rodzaju ;-) I jest to jedna z niewielu publicznie powiedzianych/
    napisanych rzeczy, której się teraz wstydzę.

    Zdziwisz się jeszcze i docenisz te "nic nie dające studia" - ale nieco
    później, do tego trzeba dorosnąć :)

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH