PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy studia mają sens??? › Re: Czy studia mają sen s???
    From: Kira <c...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy studia mają sen s???
    Date: Sun, 17 Apr 2005 20:47:40 +0200

    Re to: Robert Zawodny [Sun, 17 Apr 2005 18:31:01 +0000 (UTC)]:

    > Firmy prywatne zatrudniają rodzinę i znajomych.

    Bzdurus totalis. Chyba ze rodzina faktycznie ma jakiestam
    kwalifikacje. Bo prywaciarz ma to do siebie, ze sie musi
    z tej swojej firmy utrzymac. Tylko idiota kopie pod samym
    soba dolki, nawet ze wzgledu na rodzine.

    Taniej wychodzi puszczac tej rodzinie same przelewy niz
    ryzykowac ze Ci firma padnie na pysk.

    > Studia nie gwarantuję nawet tego, ze ktoś się do Ciebie
    > odniesie z szacunkiem

    A powinny? Wybacz, ale akurat narybek prosto ze studiow
    czasami sprawia ze zyc sie odechciewa ;) No dobra, jest
    to tez czesto dosc zabawne...

    Ludzi nie szanuje sie za papier. Ludzi sie szanuje za to
    kim sa i co soba reprezentuja. Skonczenie studiow nic nie
    daje komus, kto nie posiada paru cech osobowosciowych...

    > Wiadomo, że po studiach nie ma się za wiele wiadomości
    > praktycznych.

    Ano jak sie idzie po papier to sie nie ma. Znajomy teraz
    na 3 roku zarzadzania tworzyl sobie firme "testowa", na
    podstawie ktorej zamierza pisac magisterke ;) Kumple po
    informie maja glownie doswiadczenie, bo uczyli sie tego,
    co i tak robia i uwielbiaja robic.

    Grunt to dobry wybor, a nie "ide tam bo po tym to bede
    miec zajefajny zawod!".

    > Pytam, więc po co się starać, marnować czas i pieniądze
    > na marne studia.

    IMO dla wlasnej satysfakcji. Ale mozna sie nie zgadzac.

    > Analizując ogłoszenia można dojść do wniosku, że wystarczy
    > szkoła średnia i biegła znajomość kilku języków obcych i parę
    > innych dupereli.

    A bo widzisz, to jest tak:
    - jak wiesz kto Ty jestes i co potrafisz, i faktycznie cos
    potrafisz a nie tylko twierdzisz ze potrafisz, to czy masz
    te studia czy nie masz, to i tak z glodu nie zdechniesz.
    - jak powyzszego nie ma, to i doktorat nie pomoze...

    > Mój Boże co za czasy. Jak Ja się czuję oszukany :(

    A kto Cie oszukal?

    Kira