PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy studia mają sens??? › Re: Czy studia mają sens???
  • Data: 2005-04-17 20:09:37
    Temat: Re: Czy studia mają sens???
    Od: Jan Kowalski <J...@n...pisz.tu> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem osobą, która mocno stąpa po ziemi i obserwuję co się dzieje.

    Chyba nie bardzo :(

    > Firmy prywatne zatrudniają rodzinę i znajomych.

    Tzw. firmy rodzinne istnieją na całym świecie.

    > Studia nie gwarantuję nawet tego, ze ktoś się do Ciebie odniesie z
    > szacunkiem

    A co ma piernik do wiatraka? Na szacunek należy sobie zasłużyć.

    > po co się starać, marnować czas i pieniądze na marne studia.

    W tytule było, czy studia mają sens a nie marne studia.
    Studia - tak.
    Marne studia - nie.
    Czas, kiedy jesteś studentem, nie jest organizowany dla ciebie przez
    przedszkolankę. Wydoroślej. Może jeszcze zdążysz coś wynieść z tego
    okresu?

    > Mój Boże co za czasy. Jak Ja się czuję oszukany :(

    A to pewnie rodzice cię oszukali. Nie powiedzieli, o co w życiu chodzi
    ;).

    J.K.
    --
    ====== kilka ofert zatrudnienia: www.zapraszam.pl/praca/ ======
    1 września o 12.00 Warszawa, Meissnera 5 - otwarcie jubileuszowej