PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy proponować zarobek w CV? › Re: Czy proponować zarobek w CV?
  • Data: 2004-06-19 17:49:38
    Temat: Re: Czy proponować zarobek w CV?
    Od: Fux <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 15 Jun 2004 23:27:20 +0200, "BeataB" <b...@o...pl> wrote:

    >Witam wszystkich!
    >Mam pytanie dotycz?ce CV albo listu motywacyjnego.
    >Pamietam, ?e kilka lat tem w jednym z tych dokumentów mozna by?o (nale?a?o)
    >zaproponowa? wysoko?? zarobków za prac?, o któr? si? staram.
    >
    >Czy móg?by mi kto? napisa? czy to jest aktualne? Je?li tak, to w którm
    >pi?mie trzeba to uj??? W CV czy li?cie motywacyjnym? I czy powinna to by?
    >kwota netto czy brutto?
    >Za wszystkie odpowiedzi bede wdzi?czna.
    >Pozdrawiam
    >Beata

    Witam !!!!

    Kwote zarobkow nie podajemy ani w CV, a tym bardziej w liscie
    motywacyjnym !!!. Cos takiego wychodzi na rozmowie kwalifikacyjnej, i
    na pewno na takie pytanie ze strony pracodawcy trzeba byc
    przygotowanym. Pytanie o stawke natomiast mozna spotkac "pisemnie"
    jedynie w gotowych kwestionariuszach od pracodawcy. Tam faktycznie
    jeden z koncowych punktow zadaje takie zapytanie. na koncu tej linijki
    napisane jest, czy oczekuja od nas przewidywanych zarobkow Netto czy
    Brutto. Mam tylko jedna prosbe - nie myslmy tego, bo na rozmowach
    czesto przezywalem komedie :).. Jesli ktos ma jakies zapytania
    odnosnie rozmow kwalifikacyjnych, podan, listow motywacyjnych prosze o
    kontakt - postaram sie pomoc. email f...@p...onet.pl Pozdrawiam