PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy pracodawcy odpowiadaja na ogloszenia?

  • 1. Data: 2003-08-25 11:23:29
    Temat: Czy pracodawcy odpowiadaja na ogloszenia?
    Od: "B" <s...@t...pl>

    Tak sie zastanawiam wlasnie czy jest sens oglaszac sie w gazetach i na
    pl.praca.szukana.
    Czy pracodawcy czytaja i odpowiadaja na te ogloszenia?
    Czy ktos z Was dostal w ten sposob propozycje pracy?

  • 2. Data: 2003-08-25 11:49:10
    Temat: Re: Czy pracodawcy odpowiadaja na ogloszenia?
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "B" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Tak sie zastanawiam wlasnie czy jest sens oglaszac sie w gazetach i na
    > pl.praca.szukana.
    > Czy pracodawcy czytaja i odpowiadaja na te ogloszenia?
    > Czy ktos z Was dostal w ten sposob propozycje pracy?

    Ta....wyslalem kilka razy ogłoszenie...i nic
    Kilka razy ze złosci wysłałem ironiczne teksty typu : pracodawcy gdzie wy
    jesteście?, albo czy ktos to czyta? to odezwali sie do mnie ludzie co
    proponują jakies gówno zwane spamami.
    Moze w brazny IT to działa, ale w ogólnym pojeciu rynek pracy ta grupa w
    wiekszosci przypadkow nie spełnia załozonych oczekiwan.
    Sławek

  • 3. Data: 2003-08-25 12:03:51
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Ewfka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zawsze myślałam że jak w GW jest tyle ogłoszeń o pracę to rzeczywiście
    > pracodawcy poszukują tego pracownika. A tu rozczarowanie. Znalazłam
    > ogłoszenie i wiedziałam że znajomy tam pracuje, no to wiadomo uruchomiłam
    > znajomości, a wiem że jest prawą ręką szefa więc liczyłam na posadkę,
    > zawiozłam dokumenty do rąk własnych prawej ręki, a tu za kilka dni
    > niespodzianka, ogłoszenie to tylko "pic na wodę" bo taką procedurę mają
    > właściciele, a miejsca już dawno są obsadzone. I jak tu wierzyć prasie.
    > Pozdrawiam
    > Aidata
    ale co sie dziwisz? sama chcialas z prawa reka to zalatwic, a to trzeba było
    z głową...pomijając to, duzo firm sie reklamuje bo cm2 w dodatku praca jest
    wiele tanszy.
    Pozd Sławek

  • 4. Data: 2003-08-25 12:04:08
    Od: "Ewfka" <e...@w...pl>

  • 5. Data: 2003-08-25 12:13:56
    Od: "Ewfka" <e...@w...pl>

    Ale to było już obsadzone zanim ogłoszenie wydrukowali.
    Pozdrowionka
    Aidata

  • 6. Data: 2003-08-25 12:21:16
    Od: "Daniel Biernacki" <t...@w...pl>

    Slawek ma racje - wiele firm traktuje ogloszenia w gw jako tania reklame.

  • 7. Data: 2003-08-25 13:12:07
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Daniel Biernacki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Slawek ma racje - wiele firm traktuje ogloszenia w gw jako tania reklame.
    Reklame - kierowana do kogo?

    PiotrG

  • 8. Data: 2003-08-25 13:15:17
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "B" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Tak sie zastanawiam wlasnie czy jest sens oglaszac sie w gazetach i na
    > pl.praca.szukana.
    > Czy pracodawcy czytaja i odpowiadaja na te ogloszenia?
    Ja czytam (jako "upowazniony" przez pracodawce) i ostatnio na kilka
    odpowiedzialem. Pewnie na dniach poumawiam sie na rozmowy.
    Nikt nie obiecywal, ze oferty na pl.praca.szukana beda mialy 100%
    skutecznosci ;-)
    To jest taki sam totolotek, jak gdzie indziej (gazety itp.).

    PiotrG

  • 9. Data: 2003-08-25 14:29:52
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Reklame - kierowana do kogo?
    do 3,15 mln zarejestrowanych bezrobotnych, 1,5 mln niezarejestrowanych
    bezrobotnych, 2 mln niezadowolonych z pracy i płacy a zatem szukających, 1
    mln zainteresowanych rynkiem pracy, 0,5 zwykłych ambitnych ludzi co chca sie
    piąc wyzej w karierze zawodowej.
    Uwazasz , ze to mało ?

  • 10. Data: 2003-08-25 14:37:28
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Ale to było już obsadzone zanim ogłoszenie wydrukowali.
    Oj, ja to wiem...gdybys ty znała głowe a nie prawa reke to tez bys była
    przyczyna zajecia stanowiska przed ogłoszeniem. Głowa z reka ni dzieli sie
    informacjami. Zobacz co sie dzieje na pracuj.pl - raz w tygodniu jest po
    kilkadziesiąt ogłoszen w administarcji panstwowej prawie z kazdego resortu w
    całym kraju. Ciekawe kto to preparuje, bo ludzie sie zgłaszają a odzewu nie
    ma...i w ten sposób technik mechanik zostaje ministrem spraw wewnętrznych,
    albo nauczyciel polskiego w wiejskiej zawodówce jest prezesem Zus-u i robi
    wałki na miliony złotych...ale co tam, przyjdzie nasz czas, zabierzemy im
    emerytury i damy minimum jakie wyliczyli do zycia.
    Pozdrawiam
    Sławek