PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf? › Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
    From: A'Tom <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy pracodawcy czytają CV przysłane w formacie .pdf?
    Date: Fri, 27 Nov 2009 22:16:52 +0100

    W dniu 2009-11-27 08:54, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Mają, ale jak napisałem - wygodniej wyświetlić im pdf-a niż doc-a,
    > szczególnie docx-a, którego musisz najpierw skonwertować...

    Dla mnie .pdf jest najbardziej naturalnym formatem do takich celów jak
    cv przynajmniej od momentu kiedy jest wspierany pod Linuxem, .doc odpada
    (z mojego punktu widzenia) dlatego że jest zamknięty i ze względu na
    brak darmowego wsparcia twórcy formatu do tworzenia dokumentów pod
    Linux/Mac (dla Windows ma wyjść jakaś darmowa skromniejsza wersja
    MSOffice), jest co prawda OpenOffice ale on nie cieszy się wsparciem ze
    strony Microsoftu i (może się mylę?) niektórych rzeczy nie potrafi
    przekonwertować do doc. Otwarty format OpenDocument mimo że jest
    standardem ISO nie jest wspierany przez MSOffice a OpenOffice jest chyba
    rzadziej spotykany w firmach niż czytnik pdf.
    Wątek zacząłem dlatego że trafiłem w sieci na porady niepolecające pdf a
    tak naprawdę trudno o lepszy format dla cv...