PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ogłoszenia agencji są "prawdziwe" ?

  • 1. Data: 2003-09-11 09:23:23
    Temat: Czy ogłoszenia agencji są "prawdziwe" ?
    Od: "dorota" <c...@p...onet.pl>

    Witajcie,

    Przeglądając ogłoszenia tzw. agencji doradztwa personalnego zauważyłam, że w
    dużej części są one ciągle te same, czasem od kilku miesięcy.
    O co tu chodzi ? Czy to tylko sposób na wykazanie się deklarowaną w
    oświadczeniu działalnością ?
    Czy te ogłoszenia są "lipne" ? Ale dlaczego w takim razie piszą, że "nasz
    klient poszukuje..." Nie wiem po prostu, czy wysyłać kolejne CV na to samo
    ogłoszenie.

    Dziękuję za sugestie i pozdrawiam,

    Dorota

  • 2. Data: 2003-09-11 13:38:28
    Temat: Re: Czy ogłoszenia agencji są "prawdziwe" ?
    Od: "Kamil" <b...@g...pl>

    Nasz Klient poszukuje jest uzywane prawie zawsze. moze dlatego wydaje sie,
    ze to to samo ogloszenia. Bo naprzyklad czolowka "nasz klient, firma z
    branzy FMCG..." moze byc uzywane dla roznych firm.z tego sektora. Poznasz
    czy oglosznie jest inne po wymaganiach, opisie stanowiska, a przede
    wszystkim po numerze referencyjnym.

    Nie wysylaj wiecej niz jednej aplikacji na to samo OGŁOSZENIE. Na pewno i
    tak zostaniesz dostrzezona, a jesli odpowiadasz wskazanemu przez pracodawce
    profilowi, sprawa potoczy sie dalej.

  • 3. Data: 2003-09-12 12:18:23
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > klient poszukuje..."  Nie wiem po prostu, czy wysyłać kolejne CV na to samo

    Ostatnio firma Active Plus poszukiwała osób do wprowadzania danych. W trakcie
    telefonicznej rozmowy kazano przyjść i wypełnić ankietę. Po wypełneniu pytali
    się, czy nie chciałbym pracować w magazynie. Czyli czasem mogą 'zbierać'
    chętnych do mniej atrakcyjnej pracy poprzez dawanie innych ogłoszeń.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz