PracaGrupypl.praca.dyskusje › zakup czesci komputerowych - ulga podatkowa

  • 1. Data: 2003-09-11 06:01:53
    Temat: zakup czesci komputerowych - ulga podatkowa
    Od: "beetle" <p...@o...pl>

    czy jest jeszcze taka ulga na zakup sprzetu komputerowego, jesli sluzy on
    pracy zawodowej ?
    czy dalej to mozna w koszta wrzucac ?

    piotrek

  • 2. Data: 2003-09-11 07:09:25
    Temat: Re: zakup czesci komputerowych - ulga podatkowa
    Od: Harry <p...@H...interia.pl>

    > czy jest jeszcze taka ulga na zakup sprzetu komputerowego, jesli sluzy on
    > pracy zawodowej ?
    Jest. Warunkiem jest jednak, aby przynajmniej czesc dochodow uzyskiwac z
    pracy etatowej.

    > czy dalej to mozna w koszta wrzucac ?
    To jest odliczenie od podatku - nie zmniejsza sumy dochodu.

    Krotko i na temat tutaj:
    http://podatki.interia.pl/ulgi2/edukacyjna?aid=13191
    &s=3

    --
    Harry

  • 3. Data: 2003-09-14 23:30:11
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Thu, 11 Sep 2003 08:01:53 +0200, "beetle" <p...@o...pl> wrote:

    >czy jest jeszcze taka ulga na zakup sprzetu komputerowego, jesli sluzy on
    >pracy zawodowej ?
    >czy dalej to mozna w koszta wrzucac ?

    Mylisz kilka pojec w jednym pytaniu. Zaczne od konca - pytasz o koszta czyli
    prowadzisz dzialalnosc czy pytasz o ulge czyli nie osiagasz dochodow z
    dzialalnosci gospodarczej?

    Dwa. W temacie sa czesci w tresci sprzet komputerowy. Otoz czesci odliczyc nie
    mozna. Komputer mozna. Ale jest rozwiazanie jesli prowadzisz dzialalnosc i masz
    zarejestrowana miedzy innymi branze informatyczna - kupujesz czesci, piszesz
    note wlasna na montaz komputera, doliczasz sobie robocizne i w koszta ksiegujesz
    wartosc z noty - czyli koszt zakupionych czesci i robocizny. Ale uwaga na limit
    3500 PLN bo jak przekroczysz to masz srodek trwaly i trzyletnia amortyzacje.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 4. Data: 2003-09-16 08:48:33
    Od: "pkruk[NOSPAM]" <"pkruk[NOSPAM]"@poczta.fm>

    Witam
    A jak jest z komputerem dla ucznia jako pomoc w edukacji?
    Tez go sobie mozna jeszcze odpisac od podatku?

    pozdro

    pkruk

  • 5. Data: 2003-09-21 18:12:26
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

> [...]
    nie
    > mozna. Komputer mozna. Ale jest rozwiazanie jesli prowadzisz dzialalnosc i

    wydaje mi sie, ze sie mylisz - stosowne rozporzadzenie, ktore podaje liste
    pomocy naukowych, ktore mozna odliczyc, zawiera liste niektorych czesci
    komputerowych oraz punkt typu (nie pamietam dokladnie) inne elementy
    komputerowe

    stad wydaje mi sie, ze czesci mozna spokojnie odliczyc, ale niech mnie ktos
    poprawi jesli sie myle

  • 6. Data: 2003-09-23 22:15:21
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    czy ktos bylby uprzejmy roztrzygnac jak jest z odliczaniem czesci
    komputerowych ostatecznie?