PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak się szuka szybko pracy na czarno?

  • 1. Data: 2003-09-11 01:46:38
    Temat: jak się szuka szybko pracy na czarno?
    Od: "LadyRoot" <L...@p...onet.pl>

    mam trudną sytuację i z braka laku czyli etatu potrzebuję czegoś na
    przeżycie.

    Jak się szuka czegoś na czarno z góry uznając, że znajomości odpadają (bo
    ich nie mam)?

    Mam iść bezpośrednio do jakiejś firmy i powiedzieć - ja wam tu na fuchę będę
    robić, dyskrecja zapewniona??

    Sorry za tak idiotyczne pytanie ale moja desperacja sięga zenitu...

    pozdro

    --
    Anka
    vel LadyRoot

  • 2. Data: 2003-09-11 02:03:38
    Temat: Re: jak się szuka szybko pracy na czarno?
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    L...@p...onet.pl news:2uQ7b.56667$ef4.453554@news.chello.at

    > mam trudną sytuację i z braka laku czyli etatu potrzebuję czegoś na
    > przeżycie.
    > Sorry za tak idiotyczne pytanie ale moja desperacja sięga zenitu...

    Nie sadze zeby wiele firm bylo tak zdesperowanych aby zatrudniac na czarno,
    a zreszta - pozniej moga Ci nie zaplacic ani grosza (zobacz w archiwum
    grupy) lub tez mozesz miec problemy z US/Policja itd. Wiec to raczej z
    deszczu pod rynne..

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2003-09-11 11:33:57
    Od: "Greg" <o...@o...pl>

    "LadyRoot" w wiadomości news:2uQ7b.56667$ef4.453554@news.chello.at
    napisal(a):

    > Jak się szuka czegoś na czarno z góry uznając,
    > że znajomości odpadają (bo ich nie mam)?

    Z tego co wiem najlepiej na budowach popytac. Tam praca na czarno bardzo
    modna, a i warunki aby zasiegnac jezyka dosc dobre (zagadac do pierwszego z
    brzegu robotnika).

    pozdrawiam
    --
    Greg