PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy nalezy mi sie odprawa ???

  • 1. Data: 2004-09-13 14:46:35
    Temat: Czy nalezy mi sie odprawa ???
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Wiatm !!!

    Czy pracodawca jezeli zatrudnia okolo 100 osob i zwalnia 3 osoby z przyczyn
    zakladu pracy zmniejszenie produkcji oraz reorganizacji oddzialu nalezy mi
    sie odprawa w wysokosci 1 wynagrodzenia ????

    P.S Mam przepracowane u ostatniego pracodawcy 1 rok i 8 m-cy.

    Pozdr Andrzej.

  • 2. Data: 2004-09-13 22:04:33
    Temat: Re: Czy nalezy mi sie odprawa ???
    Od: "C3PO" <l...@f...pl>

    pl.rec.prawo

  • 3. Data: 2004-09-14 06:08:00
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    Dexter napisał (pon 13. września 2004 16:46):

> [...]
    > nalezy mi sie odprawa w wysokosci 1 wynagrodzenia ????
    >
    > P.S Mam przepracowane u ostatniego pracodawcy 1 rok i 8 m-cy.

    jeżeli nawet, to masz redukcję etatów o 3%.

    a poza tym masz miesięczny okres wypowiedzenia

  • 4. Data: 2004-09-14 17:03:05
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "gromax" <g...@W...interia.pl> napisał w wiadomości

    > jeżeli nawet, to masz redukcję etatów o 3%.
    >
    > a poza tym masz miesięczny okres wypowiedzenia

    To w koncu nalezy mi sie odprawa bo z tymi procentami nic nie rozumie ???

    Andrzej

  • 5. Data: 2004-09-15 11:01:59
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Tue, 14 Sep 2004 19:03:05 +0200, na pl.praca.dyskusje, Dexter napisał(a):
    > To w koncu nalezy mi sie odprawa bo z tymi procentami nic nie rozumie ???
    >
    > Andrzej

    Tak należy ci się odprawa
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 6. Data: 2004-09-15 17:02:33
    Od: "Dexter" <g...@o...pl>

    Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Tak należy ci się odprawa
    > --
    > pozdrawiam
    > MEva :-

    Dziekuje za odpowiedz a gdzie moge znalezc jakas ustawe co o tym mowi ????