PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy można w tym kraju uczciwie dostać dobrą pracę? › Re: Czy można w tym kraju uczciwie dostać dobrą pracę?
    From: aumzupici <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy można w tym kraju uczciwie dostać dobrą pracę?
    Date: Fri, 17 Mar 2006 08:08:52 +0000 (UTC)

    Ciesz sie, ze dostales prace z ktorej jestes zadowolony :)
    Natomiast twoje powodzenie absolutnie nie zmienia
    sytuacji na polskim rynku pracy bo ty 1 dystales a 1000 nie dostalo.

    Ja tak sobie mysle, ze kazdy powinien poznac smak bezrobocia
    nawet z wysokich i dobrze platnych stanowisk. Ja sie pozna smak
    porazki i po prostu biedy to czlowiek staje sie lepszy i potrafi
    sie przynajmniej wczuc i zrozumiec sytuacje innychludzi :)

    i bez zastanowieniea nie udziala rad w stylu, ze trzeb apracowac za 860 zł :)