PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy mogę wypowiedzieć umowę będąc na zwolnieniu lek.? › Re: Czy mogę wypowiedzieć umowę będąc na zwolnieniu lek.?
    From: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy mogę wypowiedzieć umowę będąc na zwolnieniu lek.?
    Date: Tue, 4 Jan 2005 12:48:55 +0100

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Support <d...@h...com>
    wystukał[a]:
    > TZN.
    > - umowę mam na czas określony, jeszcze na ponad rok
    > - mam 2 tygodnie wypowiedzenia
    > - zwolnienie lekarskie mam dokładnie do 14 stycznia
    > Chcę wypowiedzieć umowę i nie wiem który z wariantów mogę zastosować:
    > - wysłanie wypowiedzenie dzisiaj(04.01.2005) i napisać w nim, że
    > wypowiadam umową z datą 15.01.2005 ( po skończeniu zwolnienia)
    > - wysłanie wypowiedzenie dzisiaj(04.01.2005) i napisać w nim, że
    > wypowiadam umową z datą dzisiejszą 04.01.2005 ( w trakcie
    > zwolnienia lekarskiego) - wysłanie wypowiedzenie
> [...]

    Nie jestem pewna, ale chyba jak składasz wypowiedzenie, to liczy się od
    dnia złożenia wypowiedzenia. Według mnie troche dziwnie by brzmiało, iż
    składasz wypowiedzenie dziś, z data rozpoczęcia liczenia wypowiedzenia
    np. od 15.01. Chociaż mogę się mylić. Na stronach internetowych są
    przykłady wypowiedzeń, poszukaj jak tam jest to rozwiązane.

    Jeżeli złożysz wypowiedzenie dziś (04.01.) lub do piątku (07.01.), to
    jego termin minie dopiero 22.01.

    A to kiedy złożysz wypowiedzenie to już od ciebie zależy. Co najwyżej,
    jeżeli 'lubisz' pracodawcę to możesz go poinformować, że zrezygnujesz ze
    stanowiska i złożysz wypowiedzenie (za tydzień, dwa), tak aby miał czas
    na znalezienie nowego pracownika. Ale to twoja dobra wola. ;)

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #