PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy mogę wypowiedzieć umowę będąc na zwolnieniu lek.? › Re: Czy mogę wypowiedzieć umowę będąc na zwolnieniu lek.?
    From: "Support" <d...@h...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy mogę wypowiedzieć umowę będąc na zwolnieniu lek.?
    Date: Tue, 4 Jan 2005 12:41:17 +0100

    TZN.
    - umowę mam na czas określony, jeszcze na ponad rok
    - mam 2 tygodnie wypowiedzenia
    - zwolnienie lekarskie mam dokładnie do 14 stycznia

    Chcę wypowiedzieć umowę i nie wiem który z wariantów mogę zastosować:
    - wysłanie wypowiedzenie dzisiaj(04.01.2005) i napisać w nim, że wypowiadam
    umową z datą 15.01.2005 ( po skończeniu zwolnienia)
    - wysłanie wypowiedzenie dzisiaj(04.01.2005) i napisać w nim, że wypowiadam
    umową z datą dzisiejszą 04.01.2005 ( w trakcie zwolnienia lekarskiego)
    - wysłanie wypowiedzenie dzisiaj(15.01.2005-po skończeniu zwolnienia) i
    napisać w nim, że wypowiadam umową z datą dzisiejszą 15.01.2005
    + jeszcze jakieś inne warianty

    jak zrobić aby było to zgodne z prawem?