PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktos znalazl prace przez Internet? › Re: Czy ktos znalazl prace przez Internet?
  • Data: 2002-11-21 08:56:54
    Temat: Re: Czy ktos znalazl prace przez Internet?
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6dad.0000074f.3ddc0937@newsgate.onet.pl...
    > Pisze artykul m.in. o poszukiwaniu pracy przez Internet. Czy komus z Was
    > przydaly się informacje, porady itd. umieszczane na witrynach poswieconych
    > pracy? Szukam kogos, komu udalo się znalezc prace przez Internet.

    wiekszosc znajomych informatykow znalazla prace przez ogloszenia w sieci
    (p.p.o, ale nie tylko). Etat, umowa zlecenie ciagnaca sie od pol roku,
    ponadto fucha w stylu zrobienia strony, sklepu itp.
    Plus jeden znany mi przypadek, ze faktycznie szukali pracownika w ktoryms z
    urzedow- przez strone sluzby cywilnej.
    Jesli chodzi o informacje i porady- na wszystkich stronach jest w sumie to
    samo, w koncu ile mozna pisac o jednym ;)))

    Asiek