PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy ktos znalazl prace przez Internet? › Re: Czy ktos znalazl prace przez Internet?
  • Data: 2002-11-21 08:59:06
    Temat: Re: Czy ktos znalazl prace przez Internet?
    Od: "Rysia" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja byłam tylko na rozmowie, ale była to poważna firma produkcyjna, po prosu
    za dużo powiedziałam (chodzi o zarobki).Starałam się o stanowisko księgowej.
    Zawsze szukam pracy przez internet, codziennie przeszukuję ogłoszenia ale z
    miernym efektem. Natomiast jeśli chodzi o porady to tylko raz spotkałam się
    z takimi które były mi przydatne - udzieliła je osoba która zajmojowała się
    rekrutacją w firmie UNILEVER.I uważam że takie porady są najcenniejsze.
    Natomiast kiedyś byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w kancelarii adwokackiej
    i prowadził ją młody chłopak w moim wieku i kiedy zaczął mi rzucać pytaniami
    ściągniętymi prosto z jakiejść gazety kobiecej typu CLAUDIA po prostu
    roześmiałam się i postawiłam kreskę na taką pracę.
    Użytkownik <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:6...@n...onet.pl...