PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?

  • 21. Data: 2003-04-15 00:11:42
    Temat: Re: Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Maurycy" <t...@B...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b7fh0o$ck5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    wypisywac
    > (szczegolnie przemadrzala Ninke, ktora Pajaczka ocenila chyba tylko po
    > nazwie ;-))!
    >
    > Poza tym do Pajaczka dolaczany jest w helpie bardzo dobry, latwo
    > przyswajalny kurs htmla, dlatego dla pana Marka jest to swietny wybor,
    jesli
    > chce stworzyc sobie jakas prywatna strone www. Bo zeby robic strony
    > komercyjne to, jak mi sie zdaje, dzis trzeba miec naprawde efektowne
    > portfolio i tego nie da sie zrobic w domu robiac strony dla samego siebie.

    Pajaczka juz od dlugiego czasu nie widzialem, kiedys to byl po prostu zwykly
    program cos tak jakby lepsza wersja notepada, zadnych wizardow ania innych
    fanaberii :D

  • 22. Data: 2003-04-15 01:37:11
    Temat: Re: Re: Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:

    > Lepiej sie spytaj Pani M, czy znalazla juz prace?

    sludziutki jestes, jak braknie argumentow, to kopa, kopa... to wszyscy
    umieja :)

    ale, zeby ci nie dac tej wrednej satysfakcji: nie, nie znalazlam pracy
    bo jej nie szukam. nie szukam, bo sie przekwalifikowuje i na tym
    spedzam czas. mam na to i czas i pieniadze - pieniadze ktore sobie
    zaoszczedzilam pracujac dosc ciezko przez ostatnie 4 lata (po 10-12
    godzin dziennie i czasami soboty i weekendy) i bynajmniej nie
    zamierzam sie tego wstydzic. te 4
    lata pracowalam dla kasy, robiac cos, co noiespecjalnie lubilam - ale
    robilam to najlepiej jak umialam i wkladalam w to wiele
    starania. wysilki zostaly zauwazone - po dwoch latach prawie podwoilam
    swoja pensje. dlatego teraz mam czas i srodki zaczac robic to, co chce
    robic.

    czego zycze i wszystkim innym. zeby nie zapominali, ze uczciwoscia i
    ciezka praca tez sie da gdzies dojsc, jesli sie sensownie swoja
    przyszlosc zaplanuje, w perspektywie wiekszej niz najblizsza posada;
    nie wszystko daje sie osiagnac juz zaraz, teraz. czasami na sukces
    trzeba pracowac wiele lat i nie zniechecac sie, czasami trzeba zmienic
    miejsce zamieszkania albo wyemigrowac.

    to, o czym najczesciej zapominaja polscy bezrobotni to wlasnie
    planowanie, przemyslenie, co sie chce robic i uparte dazenie do celu.

    zbyt wiele osob chce wszystko zaraz i jak najmniejszym kosztem, maja
    wielka liste wymagan a jesli im sie nie powiedzie, to zamiast usiasc i
    pomyslec dlaczego i zmienic swoje postepowanie - to siadaja i
    narzekaja na bezrobocie i juz wecej nie proboja. z taka postawa nic
    sie nie osiagnie, ledwo zarobi na chleb - i to wlasnie proboje ciagle
    mowic na tej grupie. byc moze nie robie tego najlepiej, byc moze komus
    sie nie podoba - trudno.

    ze ma postac zrob to - zrob tamto - no bo wlasnie od robienia czegos
    dostaje sie pieniazki, a nie od siedzenia i narzekania :)
    im predzej to sie zrozumie, tym lepiej.
    potakiwanie komus "tak tak, jest bezrobocie, jest ciezko i dlatego nie
    masz pracy" - nic nie pomoze, a czesto zaszkodzi, bo taka osoba
    utwierdzi sie tylko w przekonaniu, ze nic od niej nie zalezy wiec po
    co cokolwiek robic.

    i to by bylo na tyle w tym watku ode mnie.

    PS: juz dawno zauwazylam, ze bardzo wielu ludzi jest w stanie pomoc
    innym i chca, jesli sie do nich odpowiednio podejdzie, jesli sie
    pokaze, ze ci zalezy. natomiast nikt nie chce pomoc i odsuwa sie od
    takich, ktorzy wiecznie tylko narzekaja, o wszystko maja pretensje i
    wszystko im sie nie podoba.

    wiec nie dziw drogi Flyerze, ze na posty z pretensjami i negatywnym
    nastawieniem, narzekactwem moga byc rekacje "walenie po glowie".

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 23. Data: 2003-04-15 01:43:08
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Maurycy" <t...@B...onet.pl> writes:

> [...]
    > (szczegolnie przemadrzala Ninke, ktora Pajaczka ocenila chyba tylko po

    nie ocenialam pajaczka, jakbys nie zauwazyl. cytat do ktorego sie
    odniosles nie byl mojego autorstwa.
    mi po prostu chodzilo o to, ze skoro sie ma ograniczone fundusze (a tak
    pisal autor watku) to moze warto sie zaqstanowic nad tym, na jakie
    ksiazki je wydac.
    ze moze bardziej potrzebna dla programisty bedzie ksiazka o
    programowaniu w php albo czy innym, a nie ksiazka o pajaczku czy sam
    program.

    nie uwazasz?

  • 24. Data: 2003-04-15 04:25:41
    Od: "MILO" <k...@g...pl>

    Dlaczego ty wogóle chcesz coś kupować zwłaszcza na temat PHP gdzie wszystko
    jest w sieci a książki niektóre to poprostu przedruki kursów z netu. Nic nie
    kupuj bo żle kupisz i nie skorzystasz, korzystaj z sieci, kupuj jak wiesz co
    kupjesz.

    http://webdeveloper.pl/
    http://php.pd.pl/
    http://www.krasnal.tk/
    http://ygreg.and.pl/
    http://easyphp.manucorp.com/
    http://php.spinacz.pl/

  • 25. Data: 2003-04-15 11:35:45
    Od: m...@p...onet.pl

    > Wg mnie z Twoim doświadczeniem nie ma sensu się przestawiać na WWW.
    > W WWW trzeba teraz być naprawdę być dobrym żeby móc zarobić dobrą kasę. Ceny
    > są drastycznie zaniżone.
    > A nie lepiej rozwinąć się w tym co już potrafisz? Nie można być dobrym we
    > wszystkim.
    >
    > pzdr

    No ale jeżeli nikt mnie nie chce zatrudnić do tego, w czym jestem dobry?
    Marek

  • 26. Data: 2003-04-15 11:36:13
    Od: m...@p...onet.pl

  • 27. Data: 2003-04-15 11:42:45
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    > No ale jeżeli nikt mnie nie chce zatrudnić do tego, w czym jestem dobry?
    > Marek
    To znaczy że nie jesteś dobry?? (to żart znam sytuację)

  • 28. Data: 2003-04-15 11:45:12
    Od: m...@p...onet.pl

    > Poza tym, z twoim doświadczeniem bym szukał pracy na stanowisku menedżerskim,
    > a nie na stanowisku programisty czy serwisanta. W takim wyścigu nie wygrasz z
    > młodszymi i tańszymi.
    > Może po prostu sam nie wiesz, jakiej pracy szukać. Może spróbuj się
    > skontaktować z jakimś specjalistą od HR - taki człowiek ci podpowie, jaki się
    > twoje atuty i jak stosownego zajęcia szukać. Z twojego postu wynika, że
    > podejmiesz jakąkolwiek pracę w zakresie IT - a moze jest to błąd.

    O.K. - tylko, że w ofertach na stanowiska menedżerskie, jako pierwszy warunek
    jest podawane wyższe wykształcenie. Ja tego płotka nie przeskoczę - choćbym
    skakał do upojenia.
    Marek

  • 29. Data: 2003-04-15 11:53:52
    Od: "virtual" <v...@x...xxxx.com>

    szanownej pani Ninie proponuje grupe dyskusyjna:
    pl.wszystkowiedzacy.moralizatornia

  • 30. Data: 2003-04-15 11:55:36
    Od: "motto" <m...@o...pl>

    > O.K. - tylko, że w ofertach na stanowiska menedżerskie, jako pierwszy
    > warunek jest podawane wyższe wykształcenie.
    Bo w Polsce nadal szukają papierków anie ludzi...

    motto
    icq: 238159966