PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakaś rozsądna alternatywa? › Re: Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?
    From: "Maurycy" <t...@B...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy jest jakaś rozsądna alternatywa?
    Date: Tue, 15 Apr 2003 01:07:39 +0200

    Użytkownik "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:b7fa6a$e0t$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Bez przesady, to czy on tam nasmieci nie spowoduje spowolnienia
    > stron(pomijam worda), poniewaz i tak gro tworzonego ruchu wynika z grafiki
    > dynamicznych stron, wiec znacznie taniej jest uzywac "ulatwiaczy" w stylu
    > pajaczka(szybciej sie pracuje, a to sie da realnie na kase przeliczyc).

    Panowie o jakim Pajaczku tutaj mowicie? Lajtowym, ktory nie jest wart uwagi
    czy standardowym? Bo Pajaczek to doskonale narzedzie ulatwiajace tworzenie
    stron w HTML, CSS itd. a od Notepada jest lepszy chocby dlatego, ze koloruje
    skladnie. Poza tym nic nie zasmieca, a wiele rzeczy ulatwia (np. szybki
    podglad w kilku zainstalowanych przegladarkach). Prosze bzdur nie wypisywac
    (szczegolnie przemadrzala Ninke, ktora Pajaczka ocenila chyba tylko po
    nazwie ;-))!

    Poza tym do Pajaczka dolaczany jest w helpie bardzo dobry, latwo
    przyswajalny kurs htmla, dlatego dla pana Marka jest to swietny wybor, jesli
    chce stworzyc sobie jakas prywatna strone www. Bo zeby robic strony
    komercyjne to, jak mi sie zdaje, dzis trzeba miec naprawde efektowne
    portfolio i tego nie da sie zrobic w domu robiac strony dla samego siebie.

    pozdr.