PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest jakas praca dla młodzierzy?

  • 41. Data: 2002-05-19 18:51:39
    Temat: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to>

    Dnia 2002-05-19 19:51, Użytkownik Efro napisał:

    > Nalezy prownac Grecje i Hiszpanie, oba ta kraje podobnie startowaly
    > z tego co pamietam Grecja intensywnie wspierala budownictwo i socjal.
    > I co teraz z tego ma?? Tam sie zyje o wiele gorzej niz u nas, gdyby nie to
    > ze jest tam cieplo to bylaby tragedia...

    Dziękuję Efro. Nie wiedziałem, że w Grecji tak jest (czytaj: źle).
    Opierałem sie na opiniach innych osób. Ale to oznacza, że kolega "irek"
    też nie ma do końca racji... W końcu Grecja jest w Unii Europejskiej.
    Fakt, popierała socjalizm ale dość szybko przestała (stąd wielu Greków w
    Polsce- to ci, co nadal popierali).

    --

    Tomek

    tel: +48501-300-166 GG: 1316898

    Bladą nieudolność wiszącą na drzewie.<<<
  • 43. Data: 2002-05-20 20:15:35
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to>

    Dnia 2002-05-19 23:52, Użytkownik irek napisał:
    > skoro twierdzisz ze nie masz nic do zarzucenia ekipie rzadzacej w czasach
    > prl (tej samej co dzisiaj) to tym samym sie pod tym podpisujesz

    Nic takiego nie twierdziłem. Napisałem zaś, że nie wszystko co było
    kiedyś było złe.

    > "gowno prawda" ze sie budowalo , jedz na zachod jak jeszcze nie byles ,
    > widziales gdzies tam blokowiska?????????
    > chyba tylko w NRD , gdzie z reszta tez byl sosjalizm

    W Polsce, w Polsce, bo cały czas o tym kraju piszemy (nie wiem,
    skąd ci się wziął odnośnik do krajów zachodnich). O tym, że się tam nie
    budowało
    blokowisk to akurat wiem, bo byłem w dwóch z tych krajów mlekiem i
    miodem płynących.

    > Ale buduje nadal (tyle, że najczęściej 4 piętrowe).
    >
    > tak ale trylko w polsce

    Być może, tego nie moge stwierdzić.

> [...]

    > zaprzeczysz.
    > oczywiscie ze zaprzecze, w czasie odbudowy jak ty to sformulowales porownaj

    Wiesz co, piszesz kawałek wczesniej, że ja opieram się tylko na plotkach
    a ty na faktach. Więc ja się pytam: czy te wszystkie blokowiska, drogi
    (jakie by one nie były), szkoły, teatry i wiele, wiele innych rzeczy to
    co- tylko mit? Plotka?

    > uff, dobrze ze w chociaz jednej rzeczy sie zgadzamy

    Staram sie być obiektywny?

> [...]
    > sam widzialem we Francji pijaka na ulicy , chociaz musze przyznac ze tylko
    > raz podczas niekrotkiego pobyty i co z tego on tak chcial zyc

    A skąd wiesz, że on tak chciał żyć? A może musiał? A może zakla dpracy w
    którym facet pracował został zlikwidowany i gość ten nie potrafił sie
    przystosować do nowych warunków?

    To chyba jasne.

  • 45. Data: 2002-05-21 13:07:57
    Temat: Re: Czy jest jakas praca dla młodzierzy? -jest !!!
    Od: "Wroblewski" <w...@N...poczta.gazeta.pl>

    Heja,
    Na stronie www.stop-praca.pl sa dwa ciekawe i wedlug mnie sporo wnoszace do
    dyskusji artykuly:
    - jeden "praca dla dziennego" o tym jakie prae, za ile moze wykonywac student
    i jak je znalesc wedlug mnie to biblia dla kazdego studenta szukajacego pracy
    - drugi "na te ogloszenia uwazaj" (moze byc juz w archiwum) to znowu caly
    katalog ogloszen na ktore nie ma co odpowiadac bo sa tylko oszutwami,
    szwindlami albo naciaganiem typu 0 70 123546 a w sumie chodzi o numer 0 - 701
    za ktory placi sie tyle co za 0 - 700
    Polecam lekture.