PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak szukać pracy, aby ją znaleźć?

  • 1. Data: 2002-05-16 07:33:34
    Temat: Jak szukać pracy, aby ją znaleźć?
    Od: "StarSoft" <p...@s...home.pl>

    Musisz się wyróżniać. Zaskocz pracodawcę. Pokaż się nieszablonowo.
    Dobra praca wcale nie trafia się najlepszym, lecz tym którzy potrafią się
    najlepiej zaprezentować i zwrócić na siebie uwagę.

    Pomoże Ci w tym prezentacja multimedialna w formie Twojego CV
    i portfolio. Zapytasz ile to kosztuje? Tylko 59 zł!

    MMCV to prezentacja multimedialna i specjalny edytor danych.
    Prezentacja zawiera działy: CV, List motywacyjny, Portfolio, Kontakt.
    CV ma specjalną opcję - gdy użytkownik najedzie kursorem na jakiś wiersz,
    rozwija się animowane okienko z dodatkowym opisem.
    List motywacyjny wcale nie musi być listem motywacyjnym, możesz tu
    wstawić dowolny tekst i zmienić nazwę przycisku na własną.
    Portfolio to galeria zdjęć, grafik, rysunków itp. Idealne dla zawodów,
    gdzie liczy się strona wizualna. Widok: miniaturki i pełny ekran.
    Dodatkowe funkcje: drukowanie CV, wysyłanie e-maila z treścią CV,
    podkład dźwiękowy.

    Rewelacją jest edytor danych. Nie ponosisz żadnych kosztów aktualizacji,
    bo dane wprowadzasz sam! Jest to specjalny, wygodny w użyciu program.

    Zobacz: www.mmcv.net lub pobierz demo MMCV (4,2 MB):
    www.mmcv.net/Download/mmcvDemo.zip

    MMCV z własną bazą danych możesz nagrywać na płyty CD-ROM
    i traktować jako swoje CV lub osobistą wizytówkę. Na pewno
    będziesz się wyróżniał!

    Zainwestuj w siebie. Gdzieś czeka na Ciebie lepsza praca!
    --
    StarSoft Multimedia & artblues
    www.mmcv.net

    --
    Przepraszamy za spam

  • 2. Data: 2002-05-16 08:07:09
    Temat: Re: Jak szukać pracy, aby ją znaleźć?
    Od: "Lewy" <p...@w...pl>

    Użytkownik "StarSoft" <p...@s...home.pl> napisał w wiadomości
    > Musisz się wyróżniać. Zaskocz pracodawcę. Pokaż się nieszablonowo.
    [...] CIACH
    > Przepraszamy za spam

    *plonk ?
    zwlaszcza ze 95 % podan czyta jakas tam przecietna sekretareczka ktora nie
    ma pojecia jak sie wlacza worda :) a na widok dyskietki z multimedialna
    prezentacja
    piszczy ze strachu po czym odklada dyskietke z ta prezentacja do kosza :)

  • 3. Data: 2002-05-16 08:25:06
    Od: zamsz <z...@m...interecho.com>

    news:abvnf3$2f4n$1@pingwin.acn.pl StarSoft:

    > Musisz się wyróżniać. Zaskocz pracodawcę. Pokaż się nieszablonowo.
    > Dobra praca wcale nie trafia się najlepszym, lecz tym którzy
    > potrafią się najlepiej zaprezentować i zwrócić na siebie uwagę.

    Mysle, ze jestes przykladem tej strategii, wciskajac ludziom
    autentyczny syf - niestety nie jedynym.

    --
    zamsz
    Ksiega cytatow Experta http://xox.pl/~zamsz/

  • 4. Data: 2002-05-16 09:14:58
    Od: "Krzysztof " <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    StarSoft <p...@s...home.pl> napisał(a):

> [...]
    > będziesz się wyróżniał!
    >
    > Zainwestuj w siebie. Gdzieś czeka na Ciebie lepsza praca!

    Brawo!!!!! To jest to!!!!!!!!!!

    Ale pomysl trzeba rozwinac...jak wreczysz ewentualnemu pracodawcy prezentacje
    razem z notebookiem, to dopiero go zainteresujesz. Uwierz w siebie, pare
    podejsc..i praca bedzie w zasiegu reki...Dla zainteresowanych linki do firm
    komputerowych

    Krzysztof

  • 5. Data: 2002-05-18 07:28:16
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Sa pewniejsze inwestycje!

> [...]
    > podejsc..i praca bedzie w zasiegu reki...Dla zainteresowanych linki do firm

    Klakier.

    Dziewulski.

  • 6. Data: 2002-05-20 10:46:04
    Od: "Albercik" <l...@k...chip.pl>

    > Sa pewniejsze inwestycje!

    > Klakier.
    >
    > Dziewulski.

    A ja mysle ze jestescie smutasy - i czekacie az praca sama do was przyjdzie.
    Zero ambicji tylko narzekanie i wyśmiewanie pomyslow. A siedzcie sobie na
    bezrobociu z nosami w monitorach szukajacy tylko pocieszenia na tej grupie,
    ze nie tylko wam jest tak zle. Gdybyscie mieli odrobinke oleju w glowkach to
    byscie sami sobie pomogli. Przeciez ktos rzucil haslo, nie musisz czlowieku
    kupowac tej prezentacji lub robic przy pomocy programu z tej firmy. Rownie
    dobrze zrobisz sobie cos podobnego sam - ale do tego trzeba miec chceci...

    Niestety dla osob, ktore nie sa w stanie pojac pewnych rzeczy nie ma miejsca
    na rynku pracy.

    Pozdrawiam
    Albercik

    PS. Nie mam nic wspolnego z ta firma - ale mysle ze pomysl jest calkiem
    fajny (no chyba ze ktos szuka pracy jako gornik lub smieciarz - bez obrazy)

  • 7. Data: 2002-05-28 16:10:32
    Od: Basia <b...@w...pl>

    Lewy wrote:

> [...]
    > prezentacja
    > piszczy ze strachu po czym odklada dyskietke z ta prezentacja do kosza :)

    Gorzej, że jeśli już przeciętna sekretareczka zdoła odczytać przezentację, to
    później będzie musiała zreferować ją przeciętnemu szefowi, a tu jak wiadomo,
    problemy z percepcją są dużo większe.