PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy ja mam jakąkolwiek szansę na stałą pracę ?

  • 1. Data: 2004-12-07 16:14:18
    Temat: Czy ja mam jakąkolwiek szansę na stałą pracę ?
    Od: "annaw" <a...@p...onet.pl>

    Myślę,że już nie. Przez 5 lat pracowałam na czarno jako opiekunka.
    Teraz szukam stałej pracy, żeby w przyszłości mieć emeryturę no i
    wyjść domu. Pracodawcy krzywo patrzą na tą lukę w C.V., no i na
    wiek, jestem grubo po 30-stce. Jestem trochę załamana, że nic nie
    znaję. Nie mam wygórowanych wymagań. Mam średnie wykształcenie, znam
    obsługę komputera, teraz skończyłam kurs: komputerowe fakturowanie.
    Jestem uczciwa i odpowiedzialna. Szukam pracy w Warszawie i okolicach.
    Może ktoś mi coś doradzi. Z góry dziękuje.

    Pozdrawiam
    annaw

  • 2. Data: 2004-12-07 19:44:07
    Temat: Re: Czy ja mam jakąkolwiek szansę na stałą pracę ?
    Od: "Andrzej Wozniak" <w...@g...pl>

    Użytkownik "annaw" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jestem uczciwa i odpowiedzialna. Szukam pracy w Warszawie i
    okolicach.
    > Może ktoś mi coś doradzi. Z góry dziękuje.

    A ludzie, którzych dziećmi się zajmowałaś? To chyba jacyś dobrze sytuowani?
    Mają jakieś interesy, firmy; znajomych, którzy mają interesy, firmy..... Nie
    mogą Cię gdzieś polecić? Bo normalną drogą to ciężko. Wszystkim. Niezależnie
    od tego, jakie kto ma dziury w CV.

    pozdr
    AW

  • 3. Data: 2004-12-07 21:34:11
    Od: Mo <l...@g...nie-smiec>

    Ktoś (annaw, a któżby!) wyklepał:
> [...]
    > Jestem uczciwa i odpowiedzialna. Szukam pracy w Warszawie i okolicach.
    > Może ktoś mi coś doradzi. Z góry dziękuje.

    Nie załamuj się, szkoda nerwów!

    A co do papierów: myślę, że lepiej wobec tego wpisać w CV co robiłaś
    przez te 5 lat - pracodawca zobaczy wtedy, że jednak się udzielałaś, a
    nie siedziałaś na czyimś garnuszku. Andrzej wspomniał o rodzicach - to
    dobry pomysł, powiedzieć im, że szukasz pracy i jakiej, a ponadto
    poprosić o jakieś referencje - będziesz mogła wykazać, że faktycznie się
    opiekowałaś dziećmi, a nie zmyślasz, no i listy te dowiodą pewnych
    Twoich cech. Nie bez znaczenia jest fakt, że sie dokształcasz. Na pewno
    coś niebawem znajdziesz! :-)

    M.

    Bywają takie chwile z życiu człowieka, kiedy żadne radio nie gra jego
    ulubionej piosenki...