PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy. › Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
  • Data: 2003-04-15 20:47:00
    Temat: Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:b7hie0$ks9$3@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > a ja kiedys ('95) szukalem pracy w banku. jak powiedzielem, ze VMSa na
    oczy nie
    > widzialem (no widzialem, ktos tam znajomy z uniwerka pokazal mi w CIUWie
    > IRCa spod VMSa) i nie umiem w nim (na razie) nic zrobic, to panowie
    > informatycy popatrzyli na mnie z politowaniem...
    ;-)
    > Nie pracowalem tez nigdy na Odrze czy RIADzie, pokazywali mi to tylko z
    daleka.
    > mialem nieszczescie zaczac studia jak wlasnie szkola wyposarzyla w PCty
    > pracownie komputerowe, a terminale znakowe poszly do lamusa.
    Mi sie udalo - trzy lata pracowalem na na Odrze (Fortran, potem Plan) na
    Polibudzie...

    > Jakis czas wydawalo sie to problemem, dzis juz nie ;-).
    > Tak wiec nie maja co plakac Ci, co juz nie zdazyli na DOSa,
    > niedlugo oni beda robic galy jak nowi ludzie przyjda do nich
    > szukac pracy i powiedza ze Windowsy? to ten archaiczny system,
    > ktorym sobie nie zawracali glowy na studiach.
    > informatycznych a nie historycznych przeciez!
    Ale ja naprawde szukalem czlowieka, ktory dobrze zna DOS...
    W niektorych urzadzeniach (np. radiowe terminale inwentaryzacyjne) DOS +
    Novell LWP + ODI Drivers + telnet client wystarczaja w zupelnosci do bardzo
    powaznej pracy - jak nie wierzysz, zobacz czego uzywaja np. w Makro C&C... A
    polowa softu tego urzadzenia to "batchologia" ;-)

    Pozdro,
    PiotrG