PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy. › Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
  • Data: 2003-04-14 16:11:19
    Temat: Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    Od: "Andy" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MerlinXP" <M...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b7e97u$spe$1@news.lublin.pl...

    > najczęściej
    >
    > Mysle, ze pomylone zostały powyzej dwie cechy:
    > - zdolnosci
    > - motywacja
    >
    > Kombinacja tych cech warunkuje wyniki jakie osiaga dany osobnik.
    >
    > Tak na marginesie, to mozna zauwazyc troche inna (w pewnym sensie
    odwrotna)
    > prawidlowosc: ci, ktorzy sa zdolni czesto maja pewne braki motywacyjne -
    za
    > latwo im do pewnego momentu wszystko wychodzilo.

    A co to takiego zdolności? Nie wydaje mi się, aby była to rzecz wrodzona.
    Moim zdaniem zdolności są skutkiem szerokich horyzontów i zainteresowań w
    młodym wieku (przedszkolnym/szkolnym). Na tym też opieram swoje twierdzenie.
    Ale już widzę Twój protest ;-) - fakt - nie jestem psychologiem. Ale
    obserwując otoczenie takie właśnie odnoszę wrażenie - nie ma mniej i
    bardziej zdolnych na starcie (poza oczywiście przypadkami patologicznymi lub
    ewenementami). Dopiero to co robią potem czyni z nich "zdolnych" lub "Kaziów
    spod budki z piwem w berecie z antenką". ;)

    Andy