PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy. › Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy informatyk to gatunek ginący? - ciąg dalszy.
    Date: Mon, 14 Apr 2003 00:29:28 +0200

    news:7b02.00001807.3e99e0f7@newsgate.onet.pl...
    > Jeżeli ktoś po studiach ma być niższym personelem, to co ma robić ktoś ze
    > średnim lub zawodowym

    No coz po zawodowce to sie raczej na wyzszych stanowiskach nie
    zasiada(jezeli juz to po serii szkolen), tak moze i byloi ale za dawnych
    czasow kiedy brakowalo kadry.(podobnie jak w przyslowiu: Nie matura lecz
    chec szczera zrobi z ciebie oficera")

    >- zwłaszcza po 40-stce?

    Ale taki czlowiek ma doswiadczenie i zawsze moze pojsc na studia(doksztalcic
    sie). Czasy szybkich karier sie skonczyly i w tym momencie bedzie podobnie
    jak na zachodzie ze menadzerem bedzie sie zostawac w wieku lat 40.

    >Seppuku przed Urzędem Pracy, czy
    > zawinąć się w prześcieradło i udać w stronę cmentarza?

    No coz ja tutaj opisuje sytuacje gdyby byla normalna sytacja na rynku pracy,
    bo teraz nie mozna mowic o racjonalnosci.
    Fakt tez jest faktem ze to co sie stalo jest szokiem dla ludzi ktorzy byli
    wychowywani w innych czasach i uczyli sie inaczej pracowac i nagle kazano im
    zminic schemat myslowy do ktorego byli przyzwyczajeni od dziecka(nie chce
    tutaj nikogo obrazac, ja tylko stwierdzam fakty, przepraszam jezeli kogos
    urazilem)