PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy firmy maja obowiazek zaplaty pewnej kwoty przy podpisaniu umowy bezterminowej? › Re: Czy firmy maja obowiazek zaplaty pewnej kwoty przy podpisaniu umowy bezterminowej?
    From: 'madzik' <m...@t...beztego.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy firmy maja obowiazek zaplaty pewnej kwoty przy podpisaniu umowy
    bezterminowej?
    Date: Sun, 23 Jan 2005 23:18:31 +0100
    Sender: m...@o...pl@h221n1fls35o292.telia.com

    Pe.Ka:

    > Jest coś takiego jak dodatek/zasiłek na zagospodarowanie. ZTCW to
    > występuje jedynie w budżetówce (nauczyciele, żołnierze). W przypadku
    > firm prywatnych nie słyszałem o takim.

    Ja cos takiego dostałam (w wysokosci jednej miesiecznej pensji), jak
    kilka lat temu zmiana pracy oznaczała przeprowadzkę ze Slaska do
    Warszawy. Był to wynik dobrej woli pracodawcy (kapital prywatny), a nie
    prawnego obowiązku.

    Mysle, ze to zalezy od stanowiska, osoby i spółki.

    Jakis czas temu znajomy wracajac z HQ w GB do polskiego oddzialu na
    stanowisko kierownicze, mial oplacony transport rzeczy do Polski (a pare
    lat wczesniej, gdy wyjezdzal do GB, zapewniono mu mieszkanie na pierwsze
    pare miesiecy, plus kwota na zagospodarowanie). No, ale to juz
    "zagranica" była ;-).

    --
    Magda