PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy dołączac zdjęcie do CV? › Re: Czy dołączać zdjęcie do CV?
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy dołączać zdjęcie do CV?
    Date: Fri, 24 Feb 2006 08:11:28 +0100

    W wiadomości <news:dtlass$lel$1@news.dialog.net.pl>
    mgl <m...@s...net> pisze:

    > To jest akurat pytanie o aktywnosci, ktore moga korzystnie sluzyc
    > wizerunkowi kandydata i o ktorych sam zreszta zwykle chetnie
    > opowiada, a nie o zainteresowania.

    Informacje na temat zainteresowań również niosą za sobą podobną/zbliżoną
    wiedzę.

    > wolisz bardziej domatorow, akwarystow, szachistow czy fotografow?

    Na jakie stanowisko, w jakim dziale, w jakiej branży, w jakim charakterze
    pracy?

    > Nie sadzisz, ze powolujesz sie na przeogromny stereotyp?

    Nie bardzo rozumiem.
    Stereotyp czego/kogo?

    > Ale zwiazek "soft skills" z zainteresowaniami jest co najmniej trudny
    > do okreslenia.

    Niekoniecznie. Właśnie podczas luźnej rozmowy kandydata na tematy - jak to
    określasz - prywatne (a więc m.in zainteresowania) można określić jakimi
    cechami się on odznacza. I uwierz (albo nie ;-) taka rozmowa daje często o
    wiele więcej, niż kilka suchych faktów w CV, choćby nie wiem, jak
    wartościowe były to fakty.

    --
    PozdrawiaM