PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy dołączac zdjęcie do CV? › Re: Czy doł?czac zdjęcie do CV?
    From: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy doł?czac zdjęcie do CV?
    Date: Fri, 24 Feb 2006 11:47:50 +0100

    On Thu, 23 Feb 2006 20:07:47 +0100, "Nixe" wrote:

    >Dlaczego uważasz, że to są bzdury?

    Bo nie są one związane bezpośrednio z pracą i szkoda na nie miejsca na
    kartce. Wolę już napisać jakieś konkrety.

    Swoich zdjęć nie rozdaję obcym osobom, dlatego też nie umieszczam ich
    w CV. Nie piszę o stanie cywilnym, tak samo jak nie spowiadam się
    każdemu z historii moich związków. Nie piszę o dacie moich urodzin
    (choć na podstawie historii edukacji i tak można mniej więcej określić
    mój wiek), bo nie widzę żadnego związku z zawodowym życiorysem. O
    jednym z moich hobby (kiedyś wpisywałem w CV) raz mi się zdarzyło
    rozmawiać na rozmowie kwalifikacyjnej. Nie wiem po co to było, bo
    koleś nie miał o temacie żadnego pojęcia.

    >Ty może i tak, ale potencjalny pracodawca chciałby wiedzieć, czy jego
    >potencjalny pracownik ma jakieś zainteresowania, czy tylko "no, lubi
    >internet i spotkania ze znajomymi przy piwie". Wbrew pozorom jest to równie
    >ważne, jak wykształcenie i doświadczenie.

    Nigdy nie interesowało mnie co ludzie, z którymi mam tyle wspólnego że
    widzę ich w pracy, robią w wolnym czasie. Jeśli ktoś zostawał moim
    znajomym, to i tak dowiadywał się jakie mam hobby itd..

    >Chciałby też może wiedzieć, czy oczekując kandydata w wieku do 40 lat nie ma
    >właśnie przed sobą CV "omc" emeryta.

    Nie mam nic przeciwko czterdziestoletnim emerytom. Sam chciałbym
    przejść na emeryturę jak najszybciej, nawet teraz :-)

    --
    pozdrawiam
    Bremse