PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy dołączac zdjęcie do CV? › Re: Czy doł?czac zdjęcie do CV?
    From: mgl <m...@s...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy doł?czac zdjęcie do CV?
    Date: Thu, 23 Feb 2006 22:54:25 +0100

    Nixe wrote:
    > Co konkretnie jest chamskie i głupie?
    > Spytanie, jakie zainteresowania - poza swoim zawodem - ma potencjalny
    > kandydat?
    > Albo czym - poza nauką - zajmował się w czasie studiów?

    To jest akurat pytanie o aktywnosci, ktore moga korzystnie sluzyc
    wizerunkowi kandydata i o ktorych sam zreszta zwykle chetnie opowiada, a
    nie o zainteresowania. Jako osoba prowadzaca rekrutacje wolisz bardziej
    domatorow, akwarystow, szachistow czy fotografow?

    > Dla Ciebie może tak. Nie twierdzę, że takie informacje są niezbędne dla
    > każdego potencjalnego pracodawcy, ale to nie powód, by określać je mianem
    > głupot. Dla wielu osób są to bardzo cenne wskazówki, które już na wstępie
    > pomagają określić wartość kandydata.

    No wiec ja Cie wlasnie prosze: bardziej nurek, piwosz czy biegacz?

    > Osobiście wolałabym widzieć u siebie_dobrego_ fachowca, a przy tym
    > komunikatywnego i obytego człowieka, którego interesuje w życiu cokolwiek
    > więcej, niż przerzucanie kanałów w TV, niż_dobrego_ fachowca, a przy tym
    > mrukliwego i zahukanego człowieka, który czas spędza tylko i wyłącznie przy
    > serialach, a rozmowa z nim na jakikolwiek (poza swoją wąską działką) temat
    > jest raczej czczym marzeniem.

    Nie sadzisz, ze powolujesz sie na przeogromny stereotyp?

    > Absolutnie niekoniecznie.
    > Soft skills bywają równie ważne jak profil wykształcenia i kwalifikacje.

    Ale zwiazek "soft skills" z zainteresowaniami jest co najmniej trudny do
    okreslenia.

    > Może stąd, że taki (między innymi) sposób selekcji z powodzeniem sprawdza
    > się od lat w wielu firmach.

    Wiec ciekaw jestem, czy bardziej nurek czy piwosz? ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl