PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy doktorant moze isc na bezrobotne ? › Re: Czy doktorant moze isc na bezrobotne ?
    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy doktorant moze isc na bezrobotne ?
    Date: Mon, 20 Mar 2006 19:21:53 +0100

    Fantom napisał(a):
    > Niestety mam tu inne doswiadczenie. Pracowalem sporo czasu na rozliczeniach
    > w szpitalu klinicznym. (3 lata temu). I tak naprawde okazalo sie, ze
    > studenci NIE SA UBEZPIECZENI, jezeli nie zrobia tego dobrowolnie, lub jezeli
    > nie sa pod rodzicami !! Chyba nikt o tym wtedy nie wiedzial ale tak bylo.
    > Oczywsicie odpuszczalismy kazdemu, bo z gory zakladalismy, ze jest pod
    > rodzicami. Ale sam papier (legitymacja studencka) do tego nie uprawniala wg
    > prawa !!
    IHMO kazdy student do 26. roku zycia jest z defaultu podpiety pod rodzicow.
    > A wracajac do tematu, to ta osoba nie jest STUDENTEM (sluchacz studiow ma
    > inne uprawnienia - czyli zadnych) ! I ma takze powyzej 26 lat.
    Zona robi doktorat. Przez pierwsze dwa lata byla podpieta defaultowo pod
    rodzicow (jak i studenci), pozniej uczelnia zaczela oplacac za nia
    skladke zdrowotna (cos ok 200zl chyba)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl