PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy Fryzjerka ma szanse na dobre zarobki w okolicy sredniej? › Re: Czy Fryzjerka ma szanse na dobre zarobki w okolicy sredniej?
  • Data: 2006-10-21 22:44:44
    Temat: Re: Czy Fryzjerka ma szanse na dobre zarobki w okolicy sredniej?
    Od: MK <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kowalski napisał(a):

    > Jak jest w salonami? Czy taka dziewczyna ma szanse na zatrudnienie i zarobki
    > powyzej 3tys. zl? (srednia warszawska to cos okolo 4 chyba z tego co
    > slyszalem) Tyle mysle przekonaloby ja zeby zostala w polsce.

    szansa by była jakby przyjezdni nie zaniżali zarobków.
    W 1988 była taka sytuacja, przyjechało czterech gości (znajomi)po
    studiach z Olsztyna wynajeli jedno miesznkanie i zatrudnili się jako
    informatycy za 1200 PLN. I odrazu u mnie w fimie spadła płaca z 2200 na
    1200 z czego ja aby uwolnić się od starych płaciłem za wynajęcie
    mieszkania 1000 PLN do puki znajomi z Olsztyna się nie pojawili wszystko
    było OK.

    MK