PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzego oczekujecie od pracodawcy? › Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
  • Data: 2010-09-20 11:18:29
    Temat: Re: Czego oczekujecie od pracodawcy?
    Od: WOJSAL <w...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.09.2010 19:11, Wojciech Bancer pisze:

    > No przecież on badań nie robił, tylko sobie strzelił. :)

    Ja robilem badania ;) - tzn. badalem ogloszenia o prace, ktore
    mnie interesowaly (programista). I tak w kazdym (!) ogloszeniu
    oferujacym prace, bylo wymagane wyslanie CV oraz LM.
    Nie wiem po co - ale takie jest moje doswiadczenie.
    Nie przypominam sobie, by na rozmowie kwalifikacyjnej
    ktos zahaczyl o LM, cos skomentowal, poprosil o wyjasnienie czegos.
    Czyli w LM mozna pisac jak w starym skeczu J. Kobuszewskiego
    o ksiazce zazalen w sklepie miesnym. :)

    Natomiast jesli idzie o CV to zdarzalo sie, ze rozmowa
    zahaczala o CV. Ale sa rzadkie przypadki.

    Pozdrawiam,
    Wojtek