PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzas wypowiedzenia › Re: Czas wypowiedzenia
    From: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czas wypowiedzenia
    Date: Sat, 21 May 2011 21:16:23 +0200

    Użytkownik "tyran" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:20110521204135.126b1d23.trele.molere@op.pl...

    > A .. chyba rozumiem. To sa dwa tygodnie, ale pelne dwa tygodnie, a nie
    > dwa tygodnie od dnia zlozenia wypowiedzenia. Wiec najlepiej
    > wypowiedzenie zlozyc w tygodniu (23.05-27.05), by od nastepnego
    > tygodnia zaczal sie liczyc dwu tygodniowy okres wypowiedzenia, ktory
    > skonczy sie z dniem: 4 czerwca (sobota). Czy tak?
    MZ nie. Dwutygodniowy okres wypowiedzenia rozpocznie się w poniedziałek PO
    jego złożeniu i zakończy w sobotę 2 tygodnie później. Wg mnie bieg
    wypowiedzenia złożonego w podanym terminie rozpocznie się 30.05.2011 a
    zakończy 11.06.2011.

    > Kolejne pytanko: co z niewykorzystanym urlopem? Poniewaz nie mam
    > 10lat przepracowanych, mam 20 dni (w sumie 23 dni). Pozostalo mi
    > jeszcze 19dni. Czy jesli ich nie wykorzystam czy firma musi mi
    > wyplacic ekwiwalent? Jesli tak to za ile dni?
    Nie wiem, co oznacza "mam 20 dni (w sumie 23 dni)".
    Pracodawca może wypłacić ekwiwalent za niewykorzystane dni urlopu albo
    wysłać "przymusowo" na urlop aby nie płacić.
    W sytuacji wypowiedzenia to jego decyzja.

    --
    Jotte