PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzas wypowiedzenia › Re: Czas wypowiedzenia
    From: tyran <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czas wypowiedzenia
    Date: Sat, 21 May 2011 20:41:35 +0200
    To: tyran <t...@o...pl>

    tyran <t...@o...pl> wrote:

    > Jasne. Data umowy probnej od 15 grudnia. Kolejna (na czas
    > nieokreslony) od 15 marca.

    > Tego nie wiedzialem. Czyli poniewaz 14 dni od 31 maja to wtorek,
    > zatem okres wypowiedzenia przedluzony jest do soboty (18 czerwca), a
    > to juz przekracza 6miesiecy pracy, zatem prawidlowy okres
    > wypowiedzenia bedzie 1 miesieczny, czyli do 30 czerwca. Czy dobrze
    > licze?

    A .. chyba rozumiem. To sa dwa tygodnie, ale pelne dwa tygodnie, a nie
    dwa tygodnie od dnia zlozenia wypowiedzenia. Wiec najlepiej
    wypowiedzenie zlozyc w tygodniu (23.05-27.05), by od nastepnego
    tygodnia zaczal sie liczyc dwu tygodniowy okres wypowiedzenia, ktory
    skonczy sie z dniem: 4 czerwca (sobota). Czy tak?

    > A tego nie rozumiem?

    Kolejne pytanko: co z niewykorzystanym urlopem? Poniewaz nie mam
    10lat przepracowanych, mam 20 dni (w sumie 23 dni). Pozostalo mi
    jeszcze 19dni. Czy jesli ich nie wykorzystam czy firma musi mi
    wyplacic ekwiwalent? Jesli tak to za ile dni?

    --
    tyran