PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzas pracy › Re: Czas pracy (długie)
    From: "Druck" <d...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czas pracy (długie)
    Date: Tue, 19 Mar 2002 23:53:30 +0100

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi i sprowadzenie mnie na ziemie.
    Temat ten poruszyłem dlatego, że mój szef może mieć na mnie haka w postaci
    powyższych spóźnień.
    Cała sprawa toczy się oto, że zmuszony jestem często kłócić się z nim
    (dosłownie) o swoje racje zawodowe i godność potraktowania gdy wszyscy inni
    milczą.
    Staram się być obiektywny w stosunku do ludzi. Jeżeli należy się komuś
    zjebka, to nie gra dla mnie roli czy ktoś jest biedny czy bogaty, czy to
    jest mój kolega, kierownik czy nawet jeden z wielu prezesów, każdemu według
    uznania.
    Mam przeczucie, że jeszcze tak troszkę i będą chcieli się mnie pozbyć gdyż
    powoli zaczynają się tzw. schody.
    Jestem rzetelnym pracownikiem, który bardzo starannie wykonuje swoją prace i
    nawet za to też mam zjębke (np. za długo ustawiam lub naprawiam przyrządy)
    gdy inni przysłowiowo leżą jajami do góry.
    Praca jest bardzo odpowiedzialna, prawdę mówiąc wszystko zależy jak ustawię
    przyrządy z których potem robione są rozliczenia finansowe za media
    poszczególnych oddziałów lub przebiegają procesy technologiczne. Mały błąd i
    ktoś płaci kilka tyś. zł. lub więcej w tą lub w tamtą.
    Przy okazji wykonuję kilka innych zawodów w ramach jednego stanowiska pracy
    , za które prywatnie bym był w stanie zarobić wypłatę w ciągu 3 dni.
    Historia z innej beczki, wyobraźcie sobie, że zwalniają mnie do prac np na
    komputerze, kierownicy, mistrzowie, księgowa, kadry itd. u mojego szefa.
    Przychodzi godz. 13:30 i druga odprawa, a tu zjebka za to, że mnie zwalniają
    i znowu muszę się kłócić, że zostałem zwolniony i to przez niego. Takich
    przykładów jest więcej.
    Paranoja i błędne koło.

    PS
    Być może reprezentuje PRL-owski styl myślenia, podyktowane jest to tym, że
    większość władzy w zakładzie ma właśnie takie podejście. Rządzą całe klany
    rodzinne, panują układy i układziki, a tego szaraczka na samym dole by
    zgnoili za głupią złotówkę.
    Żal mi też ludzi pracujących w prywatnych firmach, widzę u siebie na
    zakładzie jak są wykorzystywani, w jakich warunkach przychodzi im pracować i
    to za psie pieniądze.Można śmiało powiedzieć, że w ich oczach jestem
    szczęściarzem.

    Pozdrawiam
    Jarek