PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzas pracy › Re: Czas pracy
  • Data: 2002-03-19 19:04:19
    Temat: Re: Czas pracy
    Od: "Sebol" <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Druck" <d...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    news:2778-1016491231@rc1.broker.com.pl...

    > Proszę o opinie czy mój zwierzchnik ma racje, że o 6:00 powinnem być na
    > stanowisku prac, czy trzymać się twardych reguł, że karte odbijam o 6:00 i
    > 14:00, więc regulaminowo jestem w pracy 8 godz.

    modl sie abys nie trafil do firmy prywatnej........
    O 6 masz byc gotowy do pracy - a czy dojscie do stanowiska zajmuje ci 5
    sekund czy czolgasz sie 30 minut to twoj problem. W firmie prywatnej
    'zwykle' przychodzi sie ok 30 minut przed rozpoczeciem a wychodzi 30 minut
    po zakonczeniu - oczywiscie zalezy od specyfiki. Ale takie pytanie jak twoje
    przy 20% bezrobociu mozna nazwac prowokacja :P

    --
    l...@s...pl